Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методика розв’язання.

1. Визначаємо середньоденну виручку від торгівлі за тиждень (імовірність фактичних даних однакова і дорівнює 1/7) по кожному кіоску:

TR = ∑TRj / n (3.1)

де TRі – j- те значення виручка від реалізації, грн.;

n - період експеременту, (днів, місяців, років).

Робимо висновок про більш доходні об’єкти.

2. Розраховуємо середньозважене модуля відхилення:

VM (3.2)

3. Середньоквадратичне відхилення

(3.3)

4. Семіквадратичне відхилення

(3.4)

де n* - період (дні), за якого результативний показник був нижчий середнього рівня;

- сума різниць за варіантами результативного показника нижчого за середній рівень.

 

5. Коефіцієнт варіації

(3.5)

 

6. Коефіцієнт семіваріації визначається за формулою

(3.6)

7. Коефіцієнт сподіваних збитків (при запланованому денному доході)

(3.7)

 

де TRj* - запланований середньоденний доход, грн.

8. Еластичність коефіцієнта сподіваних збитків щодо величини запланованого денного доходу (припустимо, що TRj* зросте на 50 грн.)

Коефіцієнт еластичності сподіваних збитків встановлює, на скільки відсотків зміниться коефіцієнт ризику, коли запланована величина економічного показника зміниться на 1%:

(3.8)

де ∆TR* – зміна величини запланованого денного доходу (TR2* - TR1*);

∆ Кв – зміна величини коефіцієнту при TR2*.

9. Коефіцієнт асиметрії

У разі асиметричного розподілу певних показників ефективності діяльності підприємства аналіз розглянутих вище критеріїв ризику може бути недостатнім, особливо коли їх значення збігаються для кількох альтернатив.

(3.9)

10. Коефіцієнт варіації асиметрії (коефіцієнт асиметрії є додатним для всіх даних, отже, відбувається зміщення доходів вліво відносно середнього рівня, а знак асиметрії визначається як 1/(As + 1):

(3.10)

Коли аналіз показників ефективності показує, що кілька варіантів мають однакові сподівані значення, приблизно однакові середньоквадратичні відхилення (і навіть семіквадратичні відхилення), однаковими є значення коефіцієнтів асиметрії, то для порівняння ризикованості можна використати коефіцієнти ексцесу і варіації ексцесу.

11. Коефіцієнт ексцесу:

(3.11)

12. Коефіцієнт варіації ексцесу (коефіцієнт ексцесу є від’ємним для всіх даних, знак ексцесу визначається як 1 – Ех):

(3.12)

13. Зробити висновок про вибір альтернативного варіанту на основі порівняння результатів розрахунків по кожному з них.

 

№2. Побудова імітаційної моделі оцінки ризику проекту


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. А) Методика проведення заняття
  3. А) Методика проведення заняття
  4. А) Методика проведення заняття.
  5. А) Методика проведення заняття.
  6. Актуальні проблеми регіональної політики та їх розв’язання.
  7. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  8. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  9. Апаратура та методика проведення газометрії свердловин в процесі буріння
  10. Аудиторський ризик і методика його визначення
  11. Види вправ з лексики й методика їх проведення
  12. Види та жанри образотворчого мистецтва, методика ознайомлення з ними у початковій школі.




Переглядів: 564

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виконати завдання, що винесені на самопідготовку | Умова роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.