МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ
Критерії оцінювання розроблені за чотирибальною системою (“відмінно”, “добре”, “задовільно”, “незадовільно”) з урахуванням повноти і правильності виконання завдань та обов’язковим переведенням оцінок у шкалу ECTS і 100-бальну шкалу Університету для оцінювання інтегрованих знань студентів із кожного модуля. При цьому враховується: - здатність диференціювати, інтегрувати й уніфікувати знання; - вміння застосовувати правила, методи, принципи у конкретних ситуаціях; - навики співвідношення причин і наслідків; спроможність аналізувати й оцінювати факти, події, явища та прогнозувати бажані результати від прийнятих рішень; - здатність викладати письмову відповідь граматично і стилістично грамотно, логічно, послідовно з використанням наукових термінів понять (три останні критерії стосуються й усної відповіді). Оцінка знань студентів повинна відповідати наступним вимогам: Оцінка “відмінно”- коли студент демонструє знання всього програмного матеріалу; системно, послідовно, і грамотно і логічно його викладає; здатний пов'язати теорію з практикою; правильно відповідає на додаткові запитання в контексті теми заняття; спроможний обґрунтувати, аргументувати власні висновки; проявляє вміння самостійно узагальнювати матеріал. Із загального обсягу студент правильно виконує 91 – 100 % завдань. Оцінка “добре” - коли студент володіє програмним матеріалом; грамотно і по суті викладає його; не допускає суттєвих помилок у відповіді на запитання; правильно використовує теоретичні положення і володіє необхідними навиками з узагальнення й систематизації матеріалу що вивчається. Із загального обсягу студент правильно виконує 72 – 90 % завдань. Оцінка “задовільно”- коли студент засвоїв основний матеріал поверхово, але не знає окремих деталей; допускає неточні відповіді чи недостатньо чіткі формулювання; порушує послідовність у викладенні програмного матеріалу та має певні труднощі в узагальненні й систематизації матеріалу, що вивчається. Із загального обсягу студент правильно виконав 53 – 71 % завдань. Оцінка “незадовільно”- коли студент не знає значної частини програмного матеріалу; допускає суттєві помилки у його викладі; не здатний узагальнити навчальний матеріал. Із загального обсягу студент правильно виконав не більше 53 % завдань.
Знання студентів під час поточного контролю на практичних (семінарських) заняттях оцінюються таким чином: від 1 до 5 балів – усна відповідь; від 1 до 3 балів – доповнення з місця до усної відповіді на підставі аналізу рекомендованої літератури та нормативно-правових актів; від 1 до 3 балів – письмові завдання та ведення зошита для практичних занять перед кожним модулем; від 1 до 6 балів – виконання та захист індивідуального науково-дослідного завдання у вигляді реферату (від руки) перед кожним модулем (два індивідуальних завдання за семестр). Якщо студент пропустив практичне заняття, або отримав за відповідь на занятті «0» балів – він повинен відпрацювати пропущене заняття у вигляді реферату написаного від руки, в якому розкрити всі питання, які виносились на розгляд та письмові завдання дослідивши джерела рекомендовані у методичних рекомендаціях, подати викладачу, який проводив заняття для перевірки та захистити усно на кафедрі дану тему. За відпрацювання студент не отримує бали. Лише у випадку, коли студент надасть документальне підтвердження, що він пропустив заняття з поважних причин – за одне відпрацювання студент може отримати максимально 1 бал. Перед кожним змістовим модулем отримані студентом бали сумуються та утворюють поточну оцінку. Максимальна кількість балів, яку можна набрати до модуля за поточну успішність складає 20 балів. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|