Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Історія розвитку конкурсного процесу.

ВИСНОВКИ

Адміністративно-правове регулювання державного управління

Головною метою діяльності органів виконавчої влади є організація виконання законів. Діяльність будь-яких органів виконавчої влади має ґрунтуватися на виконанні актів законодавства. У розділі VI Конституції України визначені конституційні засади діяльності органів виконавчої влади, зокрема Кабінету Міністрів України, інших центральних та місцевих органів виконавчої влади.

Законом України "Промісцеві державні адміністрації" визначено їх основні завдання та повноваження, встановлено порядок їх діяльності.

Указом Президента України від 15 грудня 1999 р. "Про систему центральних органів виконавчої влади" регламенто­вано систему та адміністративно-правові засади діяльності центральних органів виконавчої влади. Іншим Указом Президента України від 15 грудня "1999 р. — "Про зміни у структурі центральних органів виконавчої влади" затверджено Схему організації та взаємодії центральних органів виконавчої влади.

Визначна роль в адміністративно-правовому регулюванні відносин у сфері державного управління належить Кабінету Міністрів України, який, відповідно до ст. 113 Конституції України, є вищим органом в системі органів виконавчої влади. Кабінет Міністрів України затверджує численні підзаконні нормативно-правові акти, які є основою для здійснення управлінської діяльності. Так, наприклад, постановою Кабінету Міністрів України № 1109 від 22 червня 1999 р. затверджене Положення про державний санітарно-епідеміологічний нагляд в Україні, яке є основою діяльності Державної санітарно-епідеміологічної служби.

У певних сферах публічної діяльності центральні органи виконавчої влади видають свої нормативно-правові акти, які встановлюють основи правового регулювання певних суспільних відносин. Так, наприклад, Міністерство юстиції України наказом від ЗО серпня 2000 р. № 36/5 затвердило Положення про Головне управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласні, Київське та Севастопольське міські управління юстиції, яким визначені їх правові засади організації і діяльності.

Слід зазначити, що кількість нормативно-правових актів, які регулюють питання організації та здійснення державного управління, надзвичайно велика.

Вся організаційна діяльність органів виконавчої влади по здійсненню державного управління здійснюється на основі Конституції та інших актів законодавства України.

1. Управління — це функція організованих систем (біологічних, технічних, соціальних), що забезпечує збереження їх структури, підтримку режиму діяльності, реалізацію їх програми, досягнення їх мети.

2. Соціальне управління — це управління суспільством, а оскільки суспільство складається з окремих людей, то соціальне управління є управлінням людьми, їх поведінкою, суспільними справами.

3. Державне управління — це організуюча діяльність державних органів виконавчої влади, яка полягає в організації виконання законів та інших нормативно-правових актів чинного законо­давства, здійснення розпорядження ресурсами загальнодержавної власності з метою комплексного соціально-економічного розвитку, а також забезпечення реалізації державної політики у відповідних сферах життя.

4. Принципи державного управління поділяються на конституційні, загальні, та організаційні. Конституційні: демократизм, участь громадян в управлінні державними справами, рівноправність і рівність всіх перед законом. Загальні: об'єктивність, конкретність, Ефективність, Законність і дисципліна. Організаційні: централізація і децентралізація, плановість, галузевий, територіальний, лінійний, функціональний, раціональний розподіл повноважень, відповідальність суб'єктів державного управління за результати своєї роботи, поєднання єдиноначальності і колегіальності.

Уся організаційна діяльність органів виконавчої влади по здійсненню державного управління відбувається на основі Конституції та інших актів законодавства України.

 

2. Правова природа відносин неспроможності (банкрутства).

3. Способи та засоби впливу на учасників відносин неспроможності (банкрутства).


Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. II. Поняття соціального процесу.
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. III.Цілі розвитку особистості
  6. IV. План навчального процесу.
  7. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  8. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  9. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  10. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  11. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  12. Активний та пасивний типи адаптаційного процесу.




Переглядів: 725

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організаційна система державного управління | Історія розвитку конкурсного процесу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.