МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Регламентування діяльності організацій сфери фізичного вихованняРегламентування - встановлення меж та діапазонів дій, прав, повноважень та обов'язків організацій, підрозділів, співробітників. Регламентування – це перелік документів, у яких зазначено все вище назване. В залежності від того, яких питань стосуються ті чи інші документи, розрізняють види регламентування. Їх ми розглянемо на прикладі спортивних шкіл, хоча види регламентування однакові для будь-яких організацій. Сучасна управлінська практика розрізняє такі види регламентування: правове, організаційне, адміністративне, нормативне, економічне. Правове регламентування діяльності організацій здійснюється на підставі правових актів, які можна поділити на три умовних групи: · Закони , які мають вищу юридичну силу і приймаються ВРУ; · Підзаконні акти, які видаються радами народних депутатів інших рівнів і мають силу законів на територіях; · Специфічні правові акти, які розробляються та діють тільки в сфері ФВ і С і є обов’язковими для всіх фізкультурних організацій. Прикладом правових актів 1 групи можуть бути Закони, зокрема Закон України “Про фізичну культуру і спорт” (24 грудня 19993р.”. В Законі визначено місце ФВ і С в житті суспільства, їх соціальні завдання, закріплено право громадян на заняття ФК і С. Окремий розділ присвячено сферам впровадження ФК. Закон наголошує, що спорт є особливою сферою фізкультурної діяльності і містить положення про види спорту, спортивні змагання, спортивну класифікацію та ін. Правове регламентування здійснюється також іншими законами: про об`єднання громадян, про освіту, про охорону здоров`я та ін. До третьої групи належать: · Єдина спортивна класифікація України · Календарний план змагань · Правила змагань та ін. Організаційне регламентування базується на документах, які носять назву “Положення про діяльність....” або “Статут....”. Перша назва зазвичай надається у державних організаціях, друга – у громадських. Прикладом може бути “Типове положення про діяльність ДЮСШ та СДЮШОР”. У ньому йдеться про: мету і завдання діяльності, структуру організації, функціональні обов’язку посадових осіб та ін. Спортивна школа може мати одне або декілька відділень з видів спорту, тип школи передбачає наявність у ний навчальних груп. До організаційного регламентування слід також віднести сформовану у Типовому положенні вимоги до освіти, стажу роботи кадрового складу та порядок зарахування їх на роботу. Нормативне регламентування – це документи, які містять у цифровому виразі нормативи діяльності організацій, їх підрозділів або окремих співробітників. У спортивних школах нормативне регламентуванні включає: кількість спортсменів, що займаються у групах та режим навчально-тренувальної роботи; мінімальний вік дітей і підлітків для зарахування до спортивних шкіл; нормативи кількості годин навчальної роботи; наповненість груп та ін. Адміністративне регламентування – це документи, які видаються адміністрацією (керівною ланкою) тої чи іншої організації. На відміну від попередніх видів цей вид регламентування можна назвати внутрішнім. Приклади; накази директора спортивної школи, розпорядження завуча, “Посадові інструкції” та ін. Економічне регламентування – це документу, які регламентують використання фінансів та матеріальних цінностей, які мають грошовий вираз. В його основі – нормативи використання матеріальних та фінансових ресурсів. Приклад; нарахування заробітної плати; відрядження, фінансування команди та ін. Як зазначалося вище – основою регламентування діяльності є документи. Їх дотримання в теорії та практиці управління пов`язують із поняттям юридичної відповідальності. Однак не можливо видати документи, які передбачали би положення стосовно всіх варіантів життєвих ситуацій. Тому поряд із поняттям юридичної відповідальності слід розглядати поняття соціальної відповідальності – тобто відповідальності перед суспільством, співпрацівниками, громадськістю, людьми. В основі соціальної відповідальності – вірно обрана поведінка, поняття етики. Етичними або не етичними можуть бути цілі діяльності організації, способи, що використовуються для їх досягнення. Одним із дієвих засобів підвищення соціальної відповідальності організації є навчання етичній поведінці її членів. Читайте також:
|
||||||||
|