МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
І ми пам’ятаємо правило: Від живого споглядання до абстрактного мислення, і від нього до практики – такий є діалектичний шлях пізнання об’єктивної реальності.Мотивація до вивчення нової теми – проблемна ситуація. ІV. Пояснення нового матеріалу Підведення підсумків опитування Варіант Варіант 1. Дайте визначення поняттю «мислення». Який вид мислення у дітей середнього дошкільного віку? У чому його особливість? 2. Роздивляючись фігурки на фоні будинку, Оля (5 років 2 міс.) говорить: «Ця тьотя прийшла додому, а ця її тут зустрічає… а ця дівчинка сидить тут і кричить «тьотя прийшла!» Який вид мислення властивий Олі?
1. Дайте визначення поняттю «мислення». Який вид мислення у дітей молодшого дошкільного віку? У чому його особливість? 2. Дітям було запропоновано розставити меблі для ляльок і розповісти, як це завдання виконувалося. Діти розставляючи меблі, міняли місцями стільці, стіл, ліжко і т.д., звертаючись до експериментатора з питанням: «А так можна?», роздивляючись вигляд кімнати. У діях деяких дітей були помічені елементи планування. Визначте приблизний вік дітей, приймаючи за основу розвиток мислення дошкільника. Зачитайте слово з дошки: бонза (1. служитель буддійського культу в Японії. 2. так говорять про чванливого чиновника, посадову особу.) - Що воно означає? Якщо не знаєте, то поміркуйте, що це чи хто це може бути? - Що Вам завадило відповісти на питання? Який психічний процес почав працювати? Альбер Камю: «Головне, що відрізняє людину від тварини, - уява.» - Чи згодні Ви з цим твердженням? Доведіть. Уява - це найважливіша сторона нашого життя. Уявіть на хвилину, що людина не володіла б фантазією. Ми позбулися б майже всіх наукових відкриттів і витворів мистецтва. Діти не почули б казок і не змогли б грати в багато ігор. А як вони змогли б засвоювати дошкільну та шкільну програму без уяви? 2. Актуалізація опорних знань студентів. - Що таке уява? Уява — це психічний пізнавальний процес створення людиною нових образів на основі попереднього досвіду. - Як Ви вважаєте, чи народжується людина з уявою? Обґрунтуйте. Уява— це процес створення людиною на основі попереднього досвіду образів об’єктів, яких вона ніколи не сприймала. - Отже, на чому базується уява? (На попередньому досвіді) Костянтин Георгійович Паустовский: «Сліпуче сонце уяви спалахує тільки від дотику до землі. Воно не може горіти в порожнечі. У ній воно гасне. Знання органічно пов'язане з людською уявою. Сила уяви збільшується по мірі росту знань.» - Чому так? Які ступені пізнання ми знаємо? (чуттєве пізнання та абстрактне, опосередковане знаннями пізнання) В.О. Сухомлинський писав : "Музика - уява - фантазія - казка - творчість - така доріжка, йдучи якою, дитина розвиває свої духовні сили». Читайте також:
|
||||||||
|