МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Грабіжницьке ціноутворенняДля посилення монопольної влади домінуюча фірма може встановити ціну нижче рівня середніх і навіть середніх змінних витрат, використовуючи політику грабіжницького (або «хижацького») ціноутворення. Дана політика може використовуватися домінуючою фірмою для «чистки» ринку, поглинання конкурентних фірм та перетворення домінуючої фірми у монополію. Ефективність грабіжницького ціноутворення залежить від співвідношення середніх витрат домінуючої фірми та фірм-конкурентів, а також від висоти входу у галузь. Після витіснення конкурентів з ринку відсутність або низький рівень бар’єрів входу призведе до проникнення на ринок нових конкурентів. Грабіжницьке ціноутворення у цьому разі може перетворитися у цінову війну, не забезпечуючи домінуючій фірмі навіть нормального прибутку у довгостроковому періоді. Грабіжницьке ціноутворення ефективне з точки зору фірми тоді, коли виконавши свою задачу – усунення конкурентів, - воно поступається місцем монопольній ціні. Нецінові стратегічні бар’єри: Додаткові інвестиції у обладнання Інвестиції у обладнання можна трактувати як неповернені витрати для фірм: фірма змушена їх сплачувати, навіть якщо продукт не виробляється. Якщо стара фірма володіє надлишковими виробничими потужностями порівняно з величиною попиту, потенційному конкуренту буде важко проникнути на ринок, стара фірма за першої загрози входу зможе збільшити випуск до заборонного рівня, а нова фірма втратить величину неповернених витрат. Величина неповернених витрат є бар’єром для виходу фірми з галузі: покидаючи ринок фірма втрачає ці витрати. Чим вище рівень неповернених витрат, тим вище очікувані потенційні втрати у випадку змушеного виходу фірми з галузі, тим менш бажаним буде вхід у галузь. Довгострокові контракти з третіми особами Діюча фірма має напрацьовані контракти та довгострокові договори з учасниками галузевого ринку. Це і згода з профспілками, і договори з постачальниками, і контракти з дистриб’юторськими мережами, і контакти з органами влади. Фірмі що входить необхідно проводити роботу по встановленню контактів з третіми особами. Справа ця дуже складна та потребує часу. Тому довгострокові контакти також розглядаються у якості стратегічного бар’єру. Читайте також:
|
||||||||
|