Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






В) державна політика стимулює задоволення потреб споживачів

4. В умовах ринку маркетингової орієнтації основна увага приділяється:

а) організації техніко-технологічних процесів виробництва на базі новітніх наукових досягнень

б) проведенню ринкових досліджень

в) всі відповіді правильні

 

5. Підприємство виготовляє і продає дефіцитні товари. Це свідчить про те, що ринок, на якому працює підприємство, визначають як:

а) ринок продавця

б) ринок покупця

в) ринок вільної конкуренції

6. Якщо на ринку попит значно перевищує пропозицію, то доцільно використовувати концепцію:

а) удосконалення товару

б) удосконалення виробництва

в) інтенсифікації збуту

 

7. Коли собівартість товарів занадто висока і її потрібно знизити за рахунок підвищення продуктивності праці доцільно застосовувати концепцію:

а) удосконалення товару

б) удосконалення виробництва

в) інтенсифікації збуту

 

8. Якщо підприємство виходить з того, що успіх його діяльності буде залежити від виробництва і пропозиції на ринок товарів з надійними експлуатаційними характеристиками, то таке підприємство використовує концепцію:

а) удосконалення товару

б) удосконалення виробництва

в) інтенсифікації збуту

 

9. Якщо керівництво підприємства переконано в тому, що за умови активного пропонування вироблених товарів споживачам, їх стимулювання до купівлі підприємство буде мати гарантований обсяг реалізації і відповідно – прибутку, то таке підприємство використовує концепцію:

а) маркетингу

б) удосконалення виробництва

в) інтенсифікації збуту

10. Якщо діяльність підприємства орієнтована на визначення потреб цільових ринків та пристосування виробництва товарів на задоволення потреб споживачів, таке підприємство сповідує концепцію:

а) маркетингу

б)соціально-етичного маркетингу

в) інтенсифікації збуту

11. Якщо підприємство в своїй діяльності враховує інтереси громади та природного оточуючого середовища. таке підприємство сповідує концепцію:

а) маркетингу

б)соціально-етичного маркетингу

в) інтенсифікації збут

12. Підприємство застосовує концепцію соціально-етичного маркетингу, якщо діяльність такого підприємства спрямована на:

а) задоволення потреб споживачів, отримання прибутку та збереження добробуту людства

б) задоволення потреб споживачів, стимулювання збуту та отримання прибутку

в) удосконалення якісних параметрів товарів, стимулювання їх збуту та отримання прибутку

 


Читайте також:

  1. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  2. Exercise 2. Преобразуйте предложения, употребив инфинитив в функции определения.
  3. II Державна дума
  4. IV. Політика держав, юридична регламентація операцій із золотом.
  5. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  6. V розділ. Товарна політика підприємства
  7. VI розділ. Маркетингова цінова політика
  8. VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій
  9. VIII. Маркетингова політика комунікацій.
  10. XI. ОТПУСК ТЕПЛОВОЙ ЭНЕРГИИ ВНЕШНИМ ПОТРЕБИТЕЛЯМ
  11. Аграрна політика
  12. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики




Переглядів: 503

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичні завдання | Тема 2. Класифікація видів маркетингу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.