Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Еволюція осадочного процесу

Формування осадочних порід відбувалося на протязі всієї геологічної історії Землі в обстановці поступової зміни форми планети, тектонічної активності екзогенних та ендогенних процесів, розвитку органічного світу. Ці зміни підпорядковані філософському закону “заперечення запереченням”.

Ч. Лайель ввів (1830-1833р.р.) в геологію принципи актуалізму. Практично еволюція осадочного процесу полягає в тому, що з часом утворення одних осадків (порід) поступово затухає, але взамін із тих же компонентів утворюються інші, що відрізняються за мінеральним складом, будовою і фізико-хімічними властивостями. Такі перетворення зумовлені всім ходом розвитку Землі і зв’язані з еволюцією її геосфер: атмосфери, гідросфери, літосфери, а пізніше і біосфери.

При вивченні осадочних товщ установлено, що існує певна еволюція осадконакопичення в часі. В процесі розвитку від древніх періодів історії Землі до теперішнього часу спостерігається зменшення хемогенних відкладів і збільшення біогенних. Серед біогенних спостерігається поступово видового зміна складу в зв’язку з еволюцією фауни і флори.

Таким чином, процес осадконакопичення – це процес періодичний, постійно в розвитку. Відбувається повторення пройденого, але кожний раз по-новому, на новій – вищій основі, тобто розвиток йде по спіралі: опускання-піднімання, денудація-розмив. В результаті виникає самий період, новий цикл осадконакопичення, який за потужністю, складом, характером перешарування, мінеральними, органічними залишками відрізняється від попереднього.

Внутрішніми силами цього процесу – є боротьба і взаємодія геологічних і космічних сил(факторів).

У процесі розвитку Землі осадконакопичення розвивалось і змінювалось паралельно зі змінами фізико-хімічних, фізико-географічних умов та органічного світу. Підсилення одних факторів зумовлює формування відповідних порід (джеспіліти в докембрії, яшми – в палеозої, опоки, крейди – в мезозої, руди заліза, Мn – в кайнозої). Крейда тільки в крейдяних відкладах. Це свідчить про те, що процеси еволюції осадконакопичення незворотні.

 


Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. II. Поняття соціального процесу.
  3. IV. План навчального процесу.
  4. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  5. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  6. Автоматизація процесу абсорбції
  7. Автоматизація процесу адсорбції
  8. Автоматизація процесу випарювання
  9. Автоматизація процесу відстоювання
  10. Автоматизація процесу дозування твердих матеріалів
  11. Автоматизація процесу змішування рідин
  12. Автоматизація процесу кристалізації




Переглядів: 228

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ПИТАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.