Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Задача 13.

Звільнившись із місць позбавлення волі, Барсов, за професією художник, зайнявся виготовленням і розповсюдженням мультиплікаційних зображень сцен із сексуального життя осіб, що відбувають покарання. Під час обшуку в його квартирі були знайдені відповідні зображення, які він підготував для передачі любителям подібних виробів.

Як слід кваліфікувати дії Барсова?

 

Задача 14.

Василенко, Чубаш і Гринюк біля будинку міської ради під час проведення сесії ради організували мітинг. Його учасники потрохи заповнювали вулицю перед будинком міської ради, внаслідок чого було блоковано рух транспорту. Працівники міліції вимагали звільнити проїжджу частину вулиць. Організатори мітингу за­кликали його учасників не виконувати вимог працівників міліції, щоб посилити дієвість прийнятого на мітингу звернення до сесії міськради.

 

Задача 15.

У стані сп’яніння Гуня у гастрономі у відповідь на осудливий погляд Гордієнка вдарив його в обличчя кулаком, заподіявши фізичний біль. Коли його почав заспокоювати Грем’яницький, Гуня двічі кулаком ударив його в обличчя, спричинивши легке тілесне ушкод­ження без розладу здоров’я. Третього удару він завдати не встиг, оскільки зайшов працівник міліції Тасевич і затримав Гуню. Той намагався вирватись від працівника міліції, вдарити його.

Кваліфікуйте дії винного.

 

ТЕСТИ

1. Хто може бути суб’єктом злочину, передбаченого ст. 293 КК “Групове порушення громадського порядку” та ст. 294 КК “Масові заворушення”?

а) організатор;

б) організатор та виконавець;

в) організатор, виконавець, пособник, підбурювач.

 

2. Злочин, передбачений ст. 295 КК “Заклик до вчинення дій, що загрожують громадському порядку”, вважається за­кінченим з моменту:

а) виготовлення з метою збуту матеріалів, що містять такі заклики;

б) публічних закликів до вчинення таких дій;

в) в обох вищевказаних випадках.

 

3. У випадку вчинення хуліганства трьома особами їх дії будуть кваліфікуватись за ч. 2 ст. 286 КК:

а) хуліганство, вчинене групою осіб;

б) хуліганство, вчинене за попередньою змовою групою осіб;

в) хуліганство, вчинене організованою групою.

 

4. Як потрібно кваліфікувати дії винної особи, яка під час хуліганських дій, що виражались у знищенні чужого майна, вчинила умисне вбивство з хуліганських мотивів?

а) п. 7 ч. 2 ст. 115 КК – умисне вбивство з хуліганських мо­тивів;

б) п. 1 ст. 296 КК та п. 7 ч. 2 ст. 115 КК – хуліганство, що су­проводжувалося особливою зухвалістю, та умисне вбивство з хуліганських мотивів;

в) ч. 4 ст. 296 КК – хуліганство з застосуванням вогнепаль­ної чи холодної зброї, чи інших предметів, спеціально присто­сованих або заздалегідь заготовлених для нанесення тілесних ушкоджень.

 

5. Факультативним об’єктом при хуліганстві (ст. 296 КК) є:

а) здоров’я потерпілого:

б) власність потерпілого;

в) все вищевказане.

 

6. Як потрібно кваліфікувати знищення з хуліганських мо­тивів надмогильного хреста?

а) ч. 1 ст. 296 КК – хуліганство з особливою зухвалістю та винятковим цинізмом;

б) ст. 297 КК – наруга над могилою;

в) сукупність вказаних злочинів.

 

7. Осауленко, в стані алкогольного сп’яніння, нецензурно ла­явся на тролейбусній зупинці. Коли наряд міліції намагався при­пинити це порушення і доставити правопорушника до відділен­ня, Осауленко вчинив опір, в поєднанні із спричиненням фізич­ного болю працівникам міліції. Кваліфікуйте дії Осауленка:

а) ч. 3 ст. 296 КК – хуліганство, пов’язане з опіром представ­никові влади;

б) ч. 2 ст. 342 КК – опір представнику влади під час вико­нання ним службових обов’язків;

в) сукупність вищевказаних злочинів.

 

8. Гурченко із хуліганських мотивів, застосовуючи газовий пістолет, який мав при собі, завдав болю перехожим, яких випадково зустрів по дорозі. Як потрібно кваліфікувати дії Гурченка?

а) ч. 1 ст. 296 КК – хуліганство з особливою зухвалістю;

б) ч. 1 ст. 296 КК, ч. 1 ст. 126 КК – хуліганство з особливою зухвалістю та завдання насильницьких дій, які завдали фізич­ного болю;

в) ч. 4 ст. 296 КК – хуліганство з особливою зухвалістю із застосуванням предмета, що заздалегідь заготовлений для нанесення тілесних ушкоджень.

 

9. Шумейко під час похорон побачив у покійника 2 золотих персні. Вночі він розкопав могилу, зняв з покійника персні та акуратно привів місце поховання в порядок. Його дій ніхто не помітив.

Кваліфікуйте дії Шумейка:

а) ч. 1 ст. 296 КК – хуліганство, що супроводжувалося винят­ковим цинізмом;

б) ст. 297 КК – наруга над могилою;

в) ч. 3 ст. 185 – таємне викрадення чужого майна, що зав­дало значної шкоди потерпілому.

 

10. Повалій, перебуваючи у стані наркотичного сп’яніння, зустрів у парадному Пахмутову і випадково зіткнувся з нею. Це його привело в несамовитий стан, і він схопив уламок цег­лини, який лежав на підлозі, і пожбурив його у Пахмутову, спричинивши їй легкі тілесні ушкодження, що не потягли ко­роткочасного розладу здоров’я.

Кваліфікуйте дії Повалія:

а) ч. 1 ст. 296 КК – хуліганство, що супроводжувалося особ­ливою зухвалістю;

б) ч. 4 ст. 296 КК – хуліганство, що супроводжувалося особ­ливою зухвалістю з застосуванням предмета, що заздалегідь приготовлений для нанесення тілесного ушкодження;

в) ч. 1 ст. 125 КК – умисне легке тілесне ушкодження.

 

11. Шкуратенко, перебуваючи в стані сильного алкоголь­ного сп’яніння, о 19.00 помилково зайшов у чужий будинок, переплутавши його зі своїм житлом. Своїм ключем він нама­гався відчинити двері чужої квартири, потім кликав дружину, стукав у двері, пошкодив замки та оббивку дверей, заподіяв­ши шкоду на суму 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Кваліфікуйте дії Шкуратенка:

а) ч. 1 ст. 296 КК – хуліганство, що супроводжувалося особ­ливою зухвалістю;

б) ч. 1 ст. 194 КК – умисне пошкодження майна, що заподі­яло шкоду у великих розмірах;

в) будь-який склад злочину відсутній.

 

12. Зулін незаконно зберігав обріз мисливської рушниці. Одного разу, роздратований тим, що біля вікна його квартири зупинився автомобіль КАМАЗ, який тривалий час не вимикав двигуна, Зулін кілька разів вистрілив з обріза по колесах ав­томобіля. Заподіяна шкода була незначною.

Кваліфікуйте дії Зуліна:

а) ч. 1 ст. 263 КК – незаконне поводження зі зброєю, бойо­вими припасами та вибуховими речовинами;

б) ч. 1 ст. 263 КК, ч, 1 ст. 296 КК – незаконне поводження зі зброєю та хуліганство, що супроводжувалось особливою зу­хвалістю;

в) ч. 4 ст. 296 КК – особливо злісне хуліганство, поєднане з застосуванням зброї, спеціально пристосованої для нанесення тілесних ушкоджень,

 

13. Юрченку та Парамонову стало відомо, що кургани – це стародавні поховання і там знаходяться великі скарби. З ме­тою збагачення вони потайки почали проводити розкопки Кургана, який занесений до Державного реєстру нерухомих пам’яток України. Внаслідок розкопок вони зруйнували майже третину кургану, але знайшли тільки кілька уламків глиняного посуду.

Дайте правову оцінку їх діям:

а) ст. 297 КК – наруга над могилою;

б) ст. 298 КК – умисне руйнування пам’яток історії або культури;

в) має місце сукупність вищевказаних злочинів.

 

14. Гаркавий надав знайомим “жінкам легкої поведінки” власне житло для зустрічей з “клієнтами”. Грошей він не брав, але досить часто спостерігав за статевими зносинами за згодою діючих осіб.

Кваліфікуйте дії Гаркавого:

а) ч. 1 ст. 296 КК – хуліганство, що супроводжується винят­ковим цинізмом;

б) ч. 1 ст. 302 КК – утримання місць розпусти;

в) будь-який склад злочину відсутній,

 

15. 35-річна Коновалова систематично вступала в статеві стосунки з неповнолітніми, віком від 16 до 18 років. Ніякої ви­нагороди за це вона не отримувала.

Як кваліфікувати її дії?

а) ч. 3 ст. 303 КК – систематичне заняття проституцією з неповнолітніми;

б) ч. 1 ст. 156 КК – розбещення неповнолітніх;

в) будь-який склад злочину відсутній.

 

16. Хабібуліна з трьома малолітніми дітьми проживала в приватному будинку. Щоб якось підтримувати порядок, вона систематично вступала у статеві стосунки з сусідами, а у від­повідь просила що-небудь полагодити або зробити по госпо­дарству.

Кваліфікуйте дії Хабібуліної:

а) ч. 1 ст. 303 КК – систематичне заняття проституцією;

б) ч. 1 ст. 302 КК – утримання місць розпусти;

в) будь-який склад злочину відсутній.

 

17. Тараканов надавав бездомним дітям 8-10 років приту­лок у своєму домі, а за це примушував їх жебракувати або мити машини. Всі гроші Тараканов забирав собі.

Як кваліфікувати його дії?

а ) ч. 1 ст. 150 КК – експлуатація дітей;

б) ст. 304 КК – втягнення неповнолітніх у злочинну діяль­ність;

в) сукупність вищевказаних злочинів.

 

18. 30-річний Чумак підмовляв 15-річного Радченка вчинити квартирну крадіжку у сусіда. За порадами Чумака, Радченко ви­крав ключі у дочки сусіда, з якою разом навчався, але потім зля­кався відповідальності і повернув їх, відмовившись від злочину.

Кваліфікуйте дії Чумака:

а) ст. 304 КК – втягнення неповнолітнього в злочинну дія­льність;

б) ст. 304 КК, ч. 4 ст. 27 КК ч. 1 ст. 14 КК ч. 3 ст. 185 КК – втягнення неповнолітнього в злочинну діяльність та підбурю­вання на готування до крадіжки чужого майна, пов’язаної з проникненням в житло, за попередньою змовою групою осіб;

в) ч. 4 ст. 27 КК ч. 1 ст. 14 КК ч. 3 ст. 185 КК – підбурюван­ня на готування до крадіжки чужого майна, за попередньою змовою групою осіб, поєднаної з проникненням у житло.

 

19. Під час попереднього слідства встановлено, що орга­нізатором розбійного нападу на громадянку Малеєву був 17-річний Холод, а 19-річні Желябов та Перовський лише ви­конували його вказівки.

Як потрібно кваліфікувати їх дії?

а) ст. 304 КК – втягнення неповнолітнього в злочинну діяльність;

б) ч. 2 ст. 187 КК, ст. 304 КК – розбій, вчинений за попередньою змовою групою осіб, та втягнення неповнолітнього в злочинну діяльність;

в) ч. 2 ст. 187 КК – розбій, вчинений за попередньою змовою групою осіб.

 

20. Чумейко в стані алкогольного сп’яніння з хуліганських спонукань кидав каміння у вікна електропоїздів. Це побачили неповнолітні Піщун і Зарудний, які також почали кидати каміння, намагаючись влучити у скло. Всього було розбито 6 вікон.

Як кваліфікувати дії Чумейка?

а) ст. 304 КК – втягнення неповнолітніх у злочинну діяльність;

б) ч. 2 ст. 296 КК – хуліганство, що супроводжується особ­ливою зухвалістю, вчинене групою осіб;

в) сукупність вищевказаних злочинів.

 

 


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. ЗАДАЧА 1




Переглядів: 3767

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 7. | ЗАНЯТТЯ № 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.