Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Профіль кар’єри

(Матеріали Мурманського областного ЦЗН (22))

Лист «Профіль кар’єри» заповнюється відповідно до запропонованих пунктів:

1. Здібності.

2. Навички.

3. Інтереси.

4. Цінності.

5. Резюме з обранної цілі.

 

Здібності

Учасниці отримали бланк «Мої здібності» із завданням проранжувати їх по 10 бальній шкалі

МОЇ ЗДІБНОСТІ

Ранг К Х С

Слабо Сильно

       
       
       
       
       
       
       
       
       
       

1.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

2.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

3.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

4.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

5.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

6.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

7.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

8.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

9.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

10.___________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

 

 

К– кар’єра

Х –хоббі, вільний час

С– сім’я

 

Навички

Кожній учасниці пропонується на бланку 10 особистісних досягнень у власному житті (необовязково професійних), потім необхідно обрати 5 найбільш значимих (5 – 7 хвилин). Далі пропонується обрати одне з них і розповісти членам малої групи ситуацію, як це досягнення було здійснене. Доки одна людина розповідає, всі інші роблять для себе помітки про те, як сааме ці навички були використані.

Потім надається 3 – 5 хвилин для обговорення в малій групі індивідуальних приміток і вибудовується кінцевий (погоджений всією малою группою) список навичок. Навички можуть бути як спеціальні (з робочим змістом), так і використовувані людиною щоденно, в тому числі і навички самоуправління і самоорганізації.

 

Інтереси

Кожній учасниці пропонується протягом 5 – 7 хвилин заповнити лист «Мої інтереси». Методика аналогічна роботі з листом «Мої здібності». Обговорення проходить в парах.

 

 

МОЇ ІНТЕРЕСИ

Чим мені цікаво займатися Ранг К Х С

Слабо Сильно

       
       
       
       
       
       
       
       
       
       

1.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

2.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

3.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

4.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

5.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

6.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

7.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

8.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

9.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

10.___________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

 

 

К– кар’єра

Х –хоббі, вільний час

С– сім’я

 

Цінності

Кожна учасниця заповнює лист «Мої цінності». Методика аналогічна роботі зі здібностями та інтересами.

Навички та здібності – сфера інтересів роботодавців. Людина, яка наймається на роботу, хоче знайти цінності. Консультант в свою чергу повинен допомогти виявити їх.

Питання для оюговорення:

1. Що до цього часу впливає на ваше життя?

2. Як Ви оцінюєте цей вплив?

3. Яке значення ви надаєте цьому?

 

МОЇ ЦІННОСТІ

Що цінне для мене в житті: Ранг К Х С

Слабко Сильно

       
       
       
       
       
       
       
       
       
       

1.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

2.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

3.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

4.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

5.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

6.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

7.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

8.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

9.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

10.___________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

 

 

К– кар’єра

Х –хоббі, вільний час

С– сім’я

 

Кожній учасниці пропонується заповнити лист «Вибір сфери діяльності».

 

ВИБІР СФЕРИ І ВИДУ ДІЯЛЬНОСТІ

Переважаючий тип професії Хочу бути… Хочу робити… Чому?
1. 2. 3. 4. 5.  

 

Відторгнуті типи професій Не хочу бути… Не хочу робити… Чому?
1. 2. 3. 4. 5.  

 


 

 

ДОДАТОК 17.2


Читайте також:

  1. X. Зарахування вступників на основі повної загальної середньої освіти, які досягли визначних успіхів у вивченні профільних предметів
  2. Вивчення географії на профільному рівні здійснюється за підручником «Географія», 10 клас, авт. Т.Гільберг, Л.Паламарчук, В.Безуглий.
  3. Виробничий профіль (місія) організації
  4. Етика професійної кар’єри
  5. Контрольні повноваження парламенту України реалізуються також і через його профільні комітети, зокрема Комітет ВР України з питань фінансів і банківської діяльності.
  6. Курс профорієнтаційного спрямування «Побудова кар’єри» - системоутворююча основа професійної орієнтації старшокласників
  7. Організація професійно-кваліфікаційного просування робітників і планування їх трудової кар’єри
  8. Організація профільного навчання з географії
  9. План і поздовжній профіль
  10. Планування та розвиток кар’єри фахівців і керівників організації
  11. Поздовжній профіль.
  12. Поперечний профіль




Переглядів: 329

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРОГРАМА РЕАЛІЗАЦІЇ ВАШИХ ЦІЛЕЙ | Методика «Професійний стрес»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.