МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Профіль кар’єри(Матеріали Мурманського областного ЦЗН (22)) Лист «Профіль кар’єри» заповнюється відповідно до запропонованих пунктів: 1. Здібності. 2. Навички. 3. Інтереси. 4. Цінності. 5. Резюме з обранної цілі.
Здібності Учасниці отримали бланк «Мої здібності» із завданням проранжувати їх по 10 бальній шкалі МОЇ ЗДІБНОСТІ Ранг К Х С Слабо Сильно 1.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 2.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 3.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 4.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 5.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 6.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 7.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 8.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 9.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 10.___________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
К– кар’єра Х –хоббі, вільний час С– сім’я
Навички Кожній учасниці пропонується на бланку 10 особистісних досягнень у власному житті (необовязково професійних), потім необхідно обрати 5 найбільш значимих (5 – 7 хвилин). Далі пропонується обрати одне з них і розповісти членам малої групи ситуацію, як це досягнення було здійснене. Доки одна людина розповідає, всі інші роблять для себе помітки про те, як сааме ці навички були використані. Потім надається 3 – 5 хвилин для обговорення в малій групі індивідуальних приміток і вибудовується кінцевий (погоджений всією малою группою) список навичок. Навички можуть бути як спеціальні (з робочим змістом), так і використовувані людиною щоденно, в тому числі і навички самоуправління і самоорганізації.
Інтереси Кожній учасниці пропонується протягом 5 – 7 хвилин заповнити лист «Мої інтереси». Методика аналогічна роботі з листом «Мої здібності». Обговорення проходить в парах.
МОЇ ІНТЕРЕСИ Чим мені цікаво займатися Ранг К Х С Слабо Сильно 1.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 2.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 3.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 4.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 5.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 6.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 7.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 8.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 9.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 10.___________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
К– кар’єра Х –хоббі, вільний час С– сім’я
Цінності Кожна учасниця заповнює лист «Мої цінності». Методика аналогічна роботі зі здібностями та інтересами. Навички та здібності – сфера інтересів роботодавців. Людина, яка наймається на роботу, хоче знайти цінності. Консультант в свою чергу повинен допомогти виявити їх. Питання для оюговорення: 1. Що до цього часу впливає на ваше життя? 2. Як Ви оцінюєте цей вплив? 3. Яке значення ви надаєте цьому?
МОЇ ЦІННОСТІ Що цінне для мене в житті: Ранг К Х С Слабко Сильно 1.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 2.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 3.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 4.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 5.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 6.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 7.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 8.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 9.____________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 10.___________________ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
К– кар’єра Х –хоббі, вільний час С– сім’я
Кожній учасниці пропонується заповнити лист «Вибір сфери діяльності».
ВИБІР СФЕРИ І ВИДУ ДІЯЛЬНОСТІ
ДОДАТОК 17.2 Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|