Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методика «Професійний стрес»

Інструкція

Щоб краще ознайомитися з гемою професійного стресу насампе­ред необхідно відповісти на певні питання. Якщо Ви зараз працюєте, співвідносьте їх зі своєю реальною роботою, якщо не працюєте, але працювали раніше, то пов'язуйте питання з попередньою роботою. Якщо Ви жінка і займаєтеся домашнім господарством, пов'язуйте пи­тання з цим заняттям.

Проти кожного питання поставте цифру, що найкраще відобра­жає вашу відповідь (тест К. Ваймана):

1 - ніколи;

2 - рідко;

3 - іноді;

4 - часто;

5 - практично завжди.

Текст опитувальника

1. Як часто Вам здається, що Вам не вистачає повноважень, щоб справлятися зі своїми обов'язками?

2. Як часто у Вас виникає неприємне почуття з приводу своїх служ­бових обов'язків?

3. Як часто трапляється, що Ви не знаєте про можливості свого просування по роботі?

4. Як часто Ви почуваєте, що занадто перевантажені і не можете упоратися з роботою за робочий день?

5. Як часто Вам здається, що Ви не зможете задовольнити супе­речливі вимоги різних людей з Вашого оточення?

6. Як часто Вам здається, що Вам не вистачає кваліфікації для виконання своєї роботи?

7. Як часто Ви не знаєте, що думає про Вас Ваш начальник і як він оцінює вашу роботу?

8. Як часто Ви потрапляєте в ситуацію, коли не можете одержати потрібну інформацію для роботи?

9. Як часто Ви турбуєтеся про рішення, що виливають на життя інших знайомих Вам людей?

10. Як часто Ви почуваєте, що не подобаєтеся своїм колегам по роботі чи Вас не сприймають у колективі?

11. Як часто Ви не можете вплинути па рішення і дії начальника, спрямовані на Вас?

12. Як часто Ви не знаєте, чого очікують від Вас колеги?

13. Як часто Вам здасться, що кількість роботи, яку Вам необхід­но зробити, вплине на якість її виконання?

14. Як часто Вам здасться, що Вам доводиться робити те, що супе­речить Вашим судженням?

15. Як часто Вам здасться, що робота негативно позначається на вашому сімейному житті?

Обробка та інтерпретація результатів

Щоб визначити свій підсумковий показник за шкалою професій­ного стресу, додайте отримані результати і розділіть їх суму на п'ят­надцять. Чим вищий бал, тим вищий рівень стресу.

У таблиці відсоткового співвідношення результатів за шкалою професійного стресу ми бачимо взаємозв'язок між результатами цієї шкали та ймовіністю соматичних захворювань, що було з'ясовано в ході дослідження 1540 працівників.

Гіпотеза, що більш високий показник стресу буде збігатися з більш високим показником ризику соматичних захворювань, підтвердилася. Однак низький рівень стресу також корелював з високою ймовірністю соматичних захворюваннь. Було знайдено оптимальний рівень стресу (не занадто низький і не занадто високий), що був визнаний оптимальним для підтримки здоров'я. Для пояс­нення цього факту пропонується гіпотеза, відповідно до якої за­надто низький бал за цією шкалою свідчить про те, що люди почували себе недостатньо потрібними. їм здавалося, що виконувана ними робота мало важлива. Схожі відчуття також провокують стре­совий стан.

Таблиця відсоткового співвідношення результатів за шкалою професійного стресу


1.2. Самооцінка стійкості до стресу

Інструкція

Конфлікти, а також інші негативні чинники нашого життя створюють нервозні етапи і часто призводять до стресу. Нижче пропонується тест, який допоможе Вам дати самооцінку стійкості до стресу. Результат буде об'єктивнішим, якщо Ваші відповіді будуть якомога щирішими.

БЛАНК ДЛЯ ВІДПОВІДЕЙ

№ з/п Запитання Рідко Іноді Часто
1. Я думаю, що мене недооцінюють в колективі
2. Я намагаюся працювати, навіть якщо буваю не цілком здоровим
3. Я постійно переживаю за якість своєї роботи  
4. Я буваю налаштованим агресивно  
5. Я не терплю критики на свою адресу  
6. Я буваю роздратованим  
7. Я стараюся стати лідером там, де це можливо  
8. Мене вважають людиною наполегливою і напористою  
9. Я страждаю безсонням  
10. Своїм недругам я можу дати відсіч  
11. Я емоційно і хворобливо переживаю неприємність  
12. У мене не вистачає часу на відпочинок  
13. У мене виникають конфліктні ситуації  
14. Мені не вистачає влади, щоб реалізувати себе  
15. Мені не вистачає часу, щоб зайнятися улюбленою справою  
16. Я все роблю швидко  
17. Я відчуваю страх, що втрачу роботу (не вступлю до інституту)  
18. Я дію гарячково, а потім переживаю за свої справи та вчинки  
               

Обробка та інтерпретація результатів

Далі підрахуйте суму балів, яку Ви набрали, і визначте рівень Ва­шої стійкості до стресу.

Сумарне число балів Рівень Вашої стійкості до стресу
51 -54 1 - дуже низький
47-50 2 - низький
43-46 3 - нижчий за середній
39-42 4 - трохи нижчий за середній
35-38 5 - середній
31 -34 6 - трохи вищий за середній

 

Продовження

Сумарне число балів Рівень Вашої стійкості до стресу
27-30 7 - вищий за середній
23-26 8 - високий
18-22 9 - дуже високий

Чим менше число (сумарне) балів Ви набрали, тим вища стійкість до стресу і навпаки.

Якщо у Вас 1-й і 2-й рівень стійкості до стресу, то Вам необхідно кардинально змінювати свій спосіб життя.

Синдром «професійного вигорання» та професійна кар'єра працівників освітніх організацій: ґендерні аспекти

 

Додаток17.3

Методика «Самоменеджмент:


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. А) Методика проведення заняття
  3. А) Методика проведення заняття
  4. А) Методика проведення заняття.
  5. А) Методика проведення заняття.
  6. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  7. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  8. Апаратура та методика проведення газометрії свердловин в процесі буріння
  9. Аудиторський ризик і методика його визначення
  10. Види вправ з лексики й методика їх проведення
  11. Види та жанри образотворчого мистецтва, методика ознайомлення з ними у початковій школі.
  12. Витрати на проведення ветеринарних заходів та методика їх обліку




Переглядів: 2617

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Профіль кар’єри | Як добре Ви справляєтеся зі своєю роботою?»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.