Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Втрати часу при обробці інформації

43. Чи вибираю я матеріал для читання з урахуванням його важ­ливості?

44. Чи «пробігаю» я спочатку прочитану інформацію, щоб схопиш го­ловну думку і потім ближче ознайомитися зважливими місцями ?

45. Чи закінчую я телефонну розмову, безпосередню бесіду або параду, якщо будь-яке продовження здасться марним?

46. Чи уточнюю я мету розмови співрозмовників і свою власну, щоб усунути даремну витрату енергії і часу?

Синдром «професійного вигорання» та професійна кар'єра працівників освітніх організацій: тендерні аспекти

47. Чи передують підготовці мною кореспонденції прості або де­талізовані помітки?

48. Чи уникаю я заміток, що можуть знадобитися лише у випадку непередбачуваних подій?

49. Чи використовую я формуляри для рутинної роботи?

Яким є Ваш результат?

Нехай Вас не бентежить велика кількість відзначених Вами слабких місць. Спробуйте тепер по-новому розташувати окремі пункти відповід­но до їх значимості.

Аналіз найважливіших причин втрати часу

Розділ 6. Методики для діт носійки основних складових самомонеджмошу

№ з/п ННайважливіші причини втрати часу
1.  
2.  
3.  
4.  

Аналіз «поглиначів» часу

Спробуйте на закінчення ідентифікувати п'ять причин втрати часу, що повторюються. Перегляньте нижчезазпачепий список, що скла­дається з ЗО найістотніших «поглиначів» або «пасток» часу, і познач­те «свої» п'ять найважливіших:

1. Нечітка постановка мети.

2. Відсутність пріоритетів у справах.

3. Спроба занадто баї ато зробити за один раз.

4. Відсутність повного уявлення про майбутні справи і шляхи їх вирішення.

5. Погане планування трудового дня.

6. Особиста неорганізованість, «завалений» письмовий стіл.

7. Надмірне читання.

8. Недосконала система досьє.

9. Недолік мотивації (індиферентне ставлення до роботи).

10. Пошук записів, пам'ятних записок, адрес, телефонних номерів.

11. Недоліки кооперації чи розподілу праці.

12. Телефонні дзвінки, що відривають від справ.

13. Незаплановані відвідувачі.

14. Нездатність сказати «Ні».

15. Неповна, спізніла інформація.

16. Відсутність самодисципліни.

17. Невміння довести справу до кінця.

18. Відволікання (шум).

19. Затяжні наради.

20. Недостатня підготовка до бесід і обговорень.

21. Відсутність зв'язку (комунікації) або неточний зворотний зв'язок.

22. Балаканина на приватні теми.

23. Зайва комунікабельність.

24. Надмірність ділових записів.

25. Синдром «відкладання».

26. Бажання знати усі факти.

27. Тривалі очікування (наприклад, домовленої зустрічі).

28. Поспіх, нетерпіння.

29. Занадто рідке делегування (передоручення) справ.

30. Недостатній контроль за передорученими справами.

Задумайтеся над цим.

Перемітиш свої п'ять найважливіших «поглиначів» часу, Ви вже зможете досягти значного росту своєї продуктивності.

Оскільки ніхто краще за Вас не знає Ваших проблем у частині організації праці, ви вже зараз маєте почати практикувати активний самоменеджмент. Насамперед проаналізуйте Ваші «поглиначі» часу і знайдіть засоби їх усунення.

Аналіз «поглиначів» часу і визначення засобів їх усунення

№ з/п «Поглинач» часу Можливі причини втрат часу Заходи для усунення
1.      
2.      
3.      
4.      
5.      

Читайте також:

  1. X. Нестачі і втрати від псування цінностей
  2. Або зі зберігання інформації та забезпечення доступу до неї, за умови, що ця особа не могла знати про незаконність розповсюдження інформації.
  3. Алгоритм надання провізором належної інформації про безрецептурний ЛП під час здійснення фармацевтичної опіки при симптоматичному лікуванні уражень шкіри
  4. Алгоритми захисту цифрової просторової інформації
  5. Алфавітний підхід до вимірювання кількості інформації.
  6. Аналіз зовнішньої інформації
  7. Аналіз інформації та постановка задачі дослідження
  8. Аналіз та інтерпретація інформації
  9. Аналіз та компонування інформації для проекту
  10. Аналіз та узагальнення отриманої інформації.
  11. Аналіз якості виробничої інформації
  12. Аналітико-синтетична переробка інформації




Переглядів: 316

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Втрати часу при прийнятті рішень | Опанування «колом правил» самоменеджменту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.