МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Втрати часу при обробці інформації43. Чи вибираю я матеріал для читання з урахуванням його важливості? 44. Чи «пробігаю» я спочатку прочитану інформацію, щоб схопиш головну думку і потім ближче ознайомитися зважливими місцями ? 45. Чи закінчую я телефонну розмову, безпосередню бесіду або параду, якщо будь-яке продовження здасться марним? 46. Чи уточнюю я мету розмови співрозмовників і свою власну, щоб усунути даремну витрату енергії і часу? Синдром «професійного вигорання» та професійна кар'єра працівників освітніх організацій: тендерні аспекти 47. Чи передують підготовці мною кореспонденції прості або деталізовані помітки? 48. Чи уникаю я заміток, що можуть знадобитися лише у випадку непередбачуваних подій? 49. Чи використовую я формуляри для рутинної роботи? Яким є Ваш результат? Нехай Вас не бентежить велика кількість відзначених Вами слабких місць. Спробуйте тепер по-новому розташувати окремі пункти відповідно до їх значимості. Аналіз найважливіших причин втрати часу Розділ 6. Методики для діт носійки основних складових самомонеджмошу
Аналіз «поглиначів» часу Спробуйте на закінчення ідентифікувати п'ять причин втрати часу, що повторюються. Перегляньте нижчезазпачепий список, що складається з ЗО найістотніших «поглиначів» або «пасток» часу, і позначте «свої» п'ять найважливіших: 1. Нечітка постановка мети. 2. Відсутність пріоритетів у справах. 3. Спроба занадто баї ато зробити за один раз. 4. Відсутність повного уявлення про майбутні справи і шляхи їх вирішення. 5. Погане планування трудового дня. 6. Особиста неорганізованість, «завалений» письмовий стіл. 7. Надмірне читання. 8. Недосконала система досьє. 9. Недолік мотивації (індиферентне ставлення до роботи). 10. Пошук записів, пам'ятних записок, адрес, телефонних номерів. 11. Недоліки кооперації чи розподілу праці. 12. Телефонні дзвінки, що відривають від справ. 13. Незаплановані відвідувачі. 14. Нездатність сказати «Ні». 15. Неповна, спізніла інформація. 16. Відсутність самодисципліни. 17. Невміння довести справу до кінця. 18. Відволікання (шум). 19. Затяжні наради. 20. Недостатня підготовка до бесід і обговорень. 21. Відсутність зв'язку (комунікації) або неточний зворотний зв'язок. 22. Балаканина на приватні теми. 23. Зайва комунікабельність. 24. Надмірність ділових записів. 25. Синдром «відкладання». 26. Бажання знати усі факти. 27. Тривалі очікування (наприклад, домовленої зустрічі). 28. Поспіх, нетерпіння. 29. Занадто рідке делегування (передоручення) справ. 30. Недостатній контроль за передорученими справами. Задумайтеся над цим. Перемітиш свої п'ять найважливіших «поглиначів» часу, Ви вже зможете досягти значного росту своєї продуктивності. Оскільки ніхто краще за Вас не знає Ваших проблем у частині організації праці, ви вже зараз маєте почати практикувати активний самоменеджмент. Насамперед проаналізуйте Ваші «поглиначі» часу і знайдіть засоби їх усунення. Аналіз «поглиначів» часу і визначення засобів їх усунення
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|