МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Втрати часу при прийнятті рішень13. Чи оцінюю я роботу до її початку (чи варта вона витрат часу)? 14. Чи встановлюю я пріоритетність справ залежно від їхньої важливості? 15. Чи присвячую я окремим справам потрібну кількість часу відповідно до їхнього значення (важливості і терміновості)? 16. Чи витрачаю я занадто багато часу на телефонні розмови, прийом відвідувачів чи наради, що не мають серйозного значення? 17. Чи витрачаю я занадто багато часу на дрібні незначні справи або деталі? 18. Чи занадто багато часу займають у мене суто рутинні заняття? 19. Чи займаюся я при виконанні будь-якого завдання багатьма деталями, знаючи про існування більш важливих для мене речей? 20. Чи веду я занадто довгі приватні розмови в перервах між виконанням окремих справ? Втрати часу через погану організацію роботи 21. Чи працюю я занадто довго над однією проблемою, в результаті чого віддача стає все меншою? 22. Чи схильний я до того, щоб усе робити самостійно? 23. Чи с в мене співробітники або помічники, яким би я міг передоручити виконання відповідного завдання? 24. Чи завалений постійно паперами мій письмовий стіл? 25. Чи використовую я допоміжні засоби, що можуть полегшити мою працю (диктофон, автонабирач для телефону, формуляри, опитувальники тощо)? 26. Чи хвилюють мене питання систематичного спрощення праці в моїй сфері діяльності? 27. Чи виникають у мене в певних робочих ситуаціях одні й ті ж труднощі? Втрати часу на самому початку роботи 28. Чи планую я вже напередодні увечері свій майбутній робочий день? 29. Чи розмовляю я з колегами або секретаркою перед початком роботи? 30. Чи займаюся я в першу чергу особистими справами? 31. Чи читаю я на початку дня газети? 32. Чи потрібен мені па початку кожної справи певний час, щоб приступити до роботи? 33. Чи починаю я кожну справу спонтанно, без того, щоб її попередньо продумати? 34. Чи піклуюся я про достатню підготовку моєї трудової активності? 35. Чи відкладаю я часто важливі справи? 36. Чи займаюся я трудовими проблемами або завданнями всередині або кіпці робочого дня? 37. Чи відкладаю я почату справу, не довівши її до кінця? Витрати часу при складанні розпорядку дня 38. Чизнаю я свій особистий трудовий ритм і графік продуктивності? 39. Чи знаю я, коли я більш продуктивний - вранці чи увечері? 40. Чи відповідає розпорядок мого робочого дня моєму ритму продуктивності? 41. Чи планую сприятливий час дня для найважливіших завдань, щоб повною мірою використовувати мої виробничі здібності? 42. Чи займаюся я в години своєї найвищої продуктивності рутинною роботою, сторонніми справами або неважливими проблемами? Читайте також:
|
||||||||
|