Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Втрати часу при прийнятті рішень

13. Чи оцінюю я роботу до її початку (чи варта вона витрат часу)?

14. Чи встановлюю я пріоритетність справ залежно від їхньої важ­ливості?

15. Чи присвячую я окремим справам потрібну кількість часу відпо­відно до їхнього значення (важливості і терміновості)?

16. Чи витрачаю я занадто багато часу на телефонні розмови, прийом відвідувачів чи наради, що не мають серйозного зна­чення?

17. Чи витрачаю я занадто багато часу на дрібні незначні справи або деталі?

18. Чи занадто багато часу займають у мене суто рутинні заняття?

19. Чи займаюся я при виконанні будь-якого завдання багатьма де­талями, знаючи про існування більш важливих для мене речей?

20. Чи веду я занадто довгі приватні розмови в перервах між вико­нанням окремих справ?

Втрати часу через погану організацію роботи

21. Чи працюю я занадто довго над однією проблемою, в резуль­таті чого віддача стає все меншою?

22. Чи схильний я до того, щоб усе робити самостійно?

23. Чи с в мене співробітники або помічники, яким би я міг пере­доручити виконання відповідного завдання?

24. Чи завалений постійно паперами мій письмовий стіл?

25. Чи використовую я допоміжні засоби, що можуть полегшити мою працю (диктофон, автонабирач для телефону, формуля­ри, опитувальники тощо)?

26. Чи хвилюють мене питання систематичного спрощення праці в моїй сфері діяльності?

27. Чи виникають у мене в певних робочих ситуаціях одні й ті ж труднощі?

Втрати часу на самому початку роботи

28. Чи планую я вже напередодні увечері свій майбутній робочий день?

29. Чи розмовляю я з колегами або секретаркою перед початком роботи?

30. Чи займаюся я в першу чергу особистими справами?

31. Чи читаю я на початку дня газети?

32. Чи потрібен мені па початку кожної справи певний час, щоб приступити до роботи?

33. Чи починаю я кожну справу спонтанно, без того, щоб її попе­редньо продумати?

34. Чи піклуюся я про достатню підготовку моєї трудової активності?

35. Чи відкладаю я часто важливі справи?

36. Чи займаюся я трудовими проблемами або завданнями всере­дині або кіпці робочого дня?

37. Чи відкладаю я почату справу, не довівши її до кінця?

Витрати часу при складанні розпорядку дня

38. Чизнаю я свій особистий трудовий ритм і графік продуктивності?

39. Чи знаю я, коли я більш продуктивний - вранці чи увечері?

40. Чи відповідає розпорядок мого робочого дня моєму ритму про­дуктивності?

41. Чи планую сприятливий час дня для найважливіших завдань, щоб повною мірою використовувати мої виробничі здібності?

42. Чи займаюся я в години своєї найвищої продуктивності рутинною роботою, сторонніми справами або неважливими проблемами?


Читайте також:

  1. IV. Прийняття рішень у полі четвертої інформаційної ситуації
  2. V. Прийняття рішень у полі п’ятої інформаційної ситуації
  3. VI. Прийняття рішень у полі шостої інформаційної ситуації
  4. X. Нестачі і втрати від псування цінностей
  5. Адміністративна та судова процедура оскарження рішень податкових органів
  6. Алгоритм прийняття управлінських рішень по забезпеченню безпеки підприємства
  7. Аналіз альтернативних рішень
  8. Аналіз для прийняття рішень стосовно залучення інвестицій
  9. Аналіз управлінських рішень.
  10. Аналітичні методи та інструменти підтримки прийняття управлінських рішень.
  11. Багатоаспектний підхід до прийняття управлінськихрішень
  12. Багатоцільова багатокритеріальна модель обґрунтування рішень в полі кількох інформаційних ситуацій




Переглядів: 279

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Як добре Ви справляєтеся зі своєю роботою?» | Втрати часу при обробці інформації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.