Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичне заняття №1

 

Тема:Процес управління маркетингом. Організація маркетингових структурних одиниць на підприємстві.

 

Питання для підготовки до практичних занять

1. Управління маркетингом: концепція і процес.

2. Зміст процесу управління маркетингом.

3. Етапи процесу управління маркетингом.

4. Інформаційне забезпечення процесу управління маркетингом.

5. Особливості організації маркетингової діяльності в АПК України.

6. Формування маркетингової служби організаційної системи.

7. Фактори, які визначають завдання, структуру, функції, права і відповідальність маркетингової служби.

8. Функціональна модель побудови відділу маркетингу.

9. Товарна модель побудови відділу маркетингу.

10. Модель організації служби маркетингу, що орієнтується на споживачів.

11. Регіональна модель побудови служби маркетингу.

12. Побудова структури служби маркетингу.

13. Раціональність служби маркетингу як важливий фактор підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства.

14. Матриця розподілу функцій серед працівників маркетингової служби.

15. Координація роботи служби маркетингу з іншими підрозділами підприємства.

16. Кадрове забезпечення маркетингової служби. Статус, функції, права і відповідальність керівника маркетингової служби.

 

Теми рефератів

1. Особливості концепції маркетингового управління.

2. Роль служби маркетингу в системі управління підприємством.

3. Наукова організація праці маркетингового персоналу.

4. Матрична модель побудови маркетингової організаційної структури.

 

Практичні завдання

 


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV етап. Практичне застосування одержаних даних.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 381

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Навчально-методичні вказівки для практичних занять | Завдання 1.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.