Основний категоріальний апарат управління маркетингом включає поняття, що позначені літерами. Доберіть правильне їх визначення:
Основні поняття
| Визначення
|
а) маркетинг -
| 1. способи, прийоми, інструменти здійснення управління маркетингом;
|
б) система управління маркетингом –
| 2. закріплює форми поділу праці, встановлює стійкі зв’язки між елементами системи управління маркетингом;
|
в) суб’єкт управління маркетингом –
| 3. відособлені, специфічні види маркетингової діяльності, що мають однорідний характер здійснюваної роботи і спрямовані на досягнення спільної мети;
|
г) об’єкт управління маркетингом –
| 4. вид людської діяльності, що передбачає виявлення та задоволення потреб споживачів через ринковий обмін для досягнення поставлених цілей;
|
д) технологія процесу управління маркетингом -
| 5. керівні правила, які обумовлені дією об’єктивних економічних законів та закономірностей розвитку ринкової економіки;
|
е) ціль управління маркетингом –
| 6. відображає сукупність операцій і процедур, які виконуються працівниками маркетингових служб у певній послідовності;
|
є) функції управління маркетингом -
| 7. сукупність органів управління і управлінських працівників, що характеризується певними масштабами своєї діяльності, компетенцією і специфікою здійснюваних функцій та якій властива ієрархічність;
|
ж) принципи управління маркетингом –
| 8. сукупність ресурсів та організаційно-економічних умов, що супроводжують маркетингову діяльність підприємства;
|
з) методи управління маркетингом –
| 9. рефлективне відслідковування макро- та мікроекономічних умов, з врахуванням яких здійснюється вибір загального напряму ринкової поведінки підприємства, що відповідає його місії та досягненню поставлених цілей в конкретному майбутньому;
|
и) структура управління маркетингом –
| 10. сукупність управлінських принципів, функцій, методів, структур і технологій, що використовуються під час планування, організації та реалізації підприємством маркетингових процедур;
|
і) стратегія управління маркетингом –
| 11. загальні організаційні завдання, що встановлюються на довгострокову і поточну перспективу, мають кількісний вимір і встановлений термін досягнення;
|
й) тактика управління маркетингом –
| 12. конкретні маркетингові заходи, що використовуються підприємством для ефективного управління процесом маркетингу.
|