МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Лекція № 1. Управління у міжнародних відносинах. Правове регулювання міжнародних відносин.1. Основні поняття соціального управління. 2. Типи, види і структури соціального управління. Управління в міжнародних відносинах. 3. Правове регулювання міжнародних відносин. Міжнародні компроміси і саморегуляція. 4. Галузеві комплекси правового регулювання міжнародних відносин. Взаємодія національних правових систем та міжнародного права. 5. Міжгалузеві комплекси правового регулювання міжнародних відносин. 6. Міжнародно-правовий порядок,міжнародна законність і гуманізм. 7. Генезис росту міжнародно-правового порядку. Заняття практикуму №1. Правове регулювання міжнародних відносин. 1. Суть правового регулювання міжнародних відносин як виду соціального управління: аналіз відмінних ознак і галузевих комплексів (на основі сучасних подій). 2. Інструменти управління в міжнародних відносинах (згоди, угоди, координація, субординація, стримування, примус, насильство, міжнародні компроміси, саморегуляція). 3. Світовий порядок і необхідність правових регламентацій взаємовідносин суб'єктів в міжнародному середовищі. Самостійна робота та завдання (4 год.): 1. Навести приклади міжнародних компромісів XX-XXI століття. 2. На Вашу думку, в чому полягає ефективність саморегуляції в міжнародних відносинах? Підтвердіть свою позицію реальними фактами із життя міжнародного співтовариства.
Завдання для НДР №1: Виокремте та проаналізуйте проблему в обраній Вами сфері міжнародно-правового регулювання. Рекомендована література. [1, C. 34-44]; [2, C. 29-33]; [3, C. 81-89]; [4]; [5].
Лекція № 2. Система міжнародно-правового регулювання.
1. Інформаційна модель циклів міжнародно-правового регулювання. 2. Структура і функціональна організація системи міжнародно-правового регулювання. 3. Глобальна система та регіональні підсистеми міжнародно-правового регулювання. 4. Галузеві та міжгалузеві комплекси міжнародно-правового регулювання. 5. Багатосторонні комплекси та двосторонні ансамблі міжнародно-правового регулювання. 6. Механізми міжнародно-правового регулювання. 7. Міжнародна юрисдикція.
Заняття практикуму № 2. Суб’єкти і об’єкти міжнародно-правового регулювання. 1. Суб’єкти і об’єкти міжнародного права, міжнародно-правового регулювання та міжнародних відносин: контент та кластер-аналіз. 2. Типи суверенітету для цілей міжнародно-правового регулювання. 3. Міжнародна правосуб’єктність держав та міжнародних інституцій.
Самостійна робота та завдання (4 год.): 1. В чому проявляються суверенні права і можливості міжнародних інституційних об'єднань? 2. Дослідіть ґенезу міжнародної правосуб’єктності України.
Рекомендована література. [6]; [7]; [8]; [9]; [10]; [11]; [12].
Читайте також:
|
||||||||
|