Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Соціально-культурне середовище

 

Соціально-культурне середовище — сукупність чинників соціаль­ного та культурного характеру, які позитивно або негативно впливають на міжнародну маркетингову діяльність фірми.

Для аналізу соціально-культурного середовища в маркетинго­вих цілях застосовуються три методи: порівняльний, ідентифіка­ційний, критеріальний.

Порівняльний метод аналізу зарубіжного соціально-культур­ного середовища — зіставлення чинників соціально-культурного і середовища досліджуваної країни з відповідними параметрами на­ціонального середовища з метою пошуку спільних рис і суттєвих відмінностей, які слід урахувати в міжнародній маркетинговій діяльності.

Ідентифікаційний метод аналізу закордонного соціально-куль­турного середовища — метод, розроблений американськими фахівця­ми, які ідентифікували (звідси й назва) основні параметри соціально-культурного середовища США. Відхилення від цих характеристик і є предметом дослідження маркетологів, які повинні визначити ступінь їхнього впливу на маркетингову діяльність.

Критеріальний метод аналізу зарубіжного соціально-культур­ного середовища — полягає в тому, що в результаті кросс-культурних порівнянь країни класифікуються за певними критеріями. Такими кри­теріями є: індивідуалізм — колективізм, інтравертність — екстравертність; демократизм — авторитаризм, обережність — ризикованість, короткострокова — довгострокова орієнтація. У результаті цього між двома полюсами критеріїв утворюється континуум, тобто шкала, на якій розташована країна у тій послідовності, яка відповідає оцінкам згідно з критерієм.

 

У 1996 р. англійський дослідник Річард Льюіс ввів новий кри­терій: організація часу. Згідно з ним культури поділяються на три типи: моноактивні, поліактивні, реактивні.

Моноактивні культури — культури, в яких заведено планувати своє життя, складати розклади, організовувати діяльність у певній по­слідовності, займатися лише однією справою в даний момент (американ­ці, англійці, німці, швейцарці, північні європейці).

Поліактивні культури — динамічні, легкі у спілкуванні народи, які , звикли робити багато справ одразу, планувати їх черговість не за розкла­дом, а за ступенем відносної привабливості, значення того чи того заходу в даний момент (латиноамериканці, араби, південноєвропейці).

Реактивні культури — культури, що надають пріоритетного зна- чення ввічливості та повазі, віддають перевагу мовчазному та спокій- ному вислуховуванню співбесідника. Обережно реагує на пропозиції іншої сторони; діяльність організовується не за суворим і незмінним планом, а залежно від змін контексту як реакція на ці зміни (азійські країни, Китай, Японія, Фінляндія).

Референта група — група людей, яка своїм стилем життя, поведін­кою, споживчими перевагами впливає на споживчу поведінку інших людей.

 


Читайте також:

  1. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  2. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище
  3. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище
  4. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище
  5. Аерозолями називають дисперсні системи, дисперсною фазою яких можуть бути тверді частинки або крапельки рідини, а дисперсійним середовищем є газ ( повітря ).
  6. Антропогенний вплив на навколишнє середовище
  7. Антропогенний вплив на навколишнє середовище
  8. Антропогенний вплив на навколишнє середовище УКРАЇНИ
  9. Антропогенний вплив на природне середовище та сучасні екологічні проблеми
  10. Антропогенний вплив на природне середовище та сучасні екологічні проблеми
  11. Антропогенний вплив на природне середовище та сучасні екологічні проблеми
  12. Антропогенний вплив на природне середовище та сучасні екологічні проблеми.




Переглядів: 1268

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Переживання синдрому втрати | Політико-правове середовище

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.