Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Корекційно-розвивальна програма

«ТЮТЮНОПАЛІННЯ»

Обгрунтування: Вживання психоактивних речовин (алкоголю, багатьох медичних препаратів, наркотиків тощо) і зловживання ними стало однією із серйозних проблем, що турбує не тільки медиків, соціологів, соціальних педагогів, психологів, а й суспільство в цілому. Результати спеціальних досліджень, що публікуються в нашій країні, спостережень, вказують на зростання споживання підлітками тютюнових виробів, на наявність серед школярів значної кількості тих, хто зловживає алкоголем. Набуває поширення й немедичне вживання різних лікарських препаратів, а також наркотиків та інших речовин, що одурманюють психіку.

Мета програми: автономізація позиції школяра, формування активної соціальної позиції та прагнення до здорового способу життя, до здійснення позитивних соціально значущих змін у власному житті та житті оточуючих людей.

Програма спрямована на вирішення таких завдань:

1. Розвиток навичок та вмінь, необхідних для боротьби із тютюновою залежністю.

2. Підвищення рівня усвідомлення власної самоцінності, зміцнення почуття власної гідності.

3. Оволодіння конкретними соціально необхідними знаннями щодо наслідків куріння.

4. Формування мотивації самовиховання та саморозвитку.

5. Розвиток здатності адекватного пізнання себе й інших людей.

Програма складається з 10 занять.

Вік учасників – 12-15 років.

Методи корекції: ігротерапія, проективний малюнок, методи поведінкової корекції.

Засоби корекції:ігри, вправи, бесіди , спрямовані на формування здорового способу життя.

Очікувані результати: сформованістьнавичок та вмінь протидії тютюновій залежності, спрямованості на здоровий спосіб життя.

Тематичний план корекційної програми:

№ п/п Тема Кількість годин
  Констатувальне анкетування. Аналіз результатів опитування.
Вступ. Орієнтація та мотивація учасників.
Особливості тютюнозалежності та її наслідки.
Техніки роботи зі залежностями. Метод “Магічні слова”. Техніка “Сили розуму”.
Профілактика тютюнопаління. Уміння протистояти шкідливій звичці.
Роль реклами у набутті залежностей.
Сприйняття й вираження почуттів. Корекція сприймання й виразність почуттів.
Позитивне ставлення до себе та життя. Корекція позитивного ставлення до самого себе.
Розвиток творчого потенціалу особистості. Проведення вільного часу без шкідливих звичок.
  Підсумкове анкетування. Проведення батьківських зборів, години спілкування «Тютюнопаління і здоров’я людини».

 

Основні вимоги до складання корекційних програм. Ефективність корекційного процесу в значній мірі залежить від вміння соціального педагога складати корекційну програму. При цьому необхідно враховувати такі методичні вимоги:

- чітко сформулювати основні цілі корекційної роботи;

- виокремити коло завдань, які повинні конкретизувати основну мету;

- визначити зміст корекційних занять з врахуванням структури відхилень та індивідуально-психологічних особливостей дитини;

- визначити форму роботи з дитиною (групова, сімейна, індивідуальна);

- відібрати відповідні методи й техніки з врахуванням вікових, інтелектуальних і фізичних можливостей дитини;

- запланувати форму участі батьків та інших осіб в корекційному процесі;

- розробити методи аналізу оцінки динаміки корекційного процесу;

- підготувати приміщення, необхідне обладнання й матеріали.




Переглядів: 982

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розробка й реалізація корекційно-розвивальної програми | Реалізація корекційної програми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.