Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Типи навчання

Проблемне навчання – система методів і засобів, що забезпечують можливості творчої участі учнів в процесі засвоєння нових знань, формування творчого мислення і пізнавальних інтересів особистості.

Етапи проблемного навчання:

• усвідомлення проблемної ситуації;

• формулювання проблеми на основі аналізу ситуації;

• вирішення проблеми, що включає висунення, зміну і перевірку гіпотез;

• перевірка рішення.

Проблемноюназивається така ситуація, виконання практичного чи теоретичного завдання при якій раніше засвоєних знань виявляється недостатньо і виникає суб’єктивна потреба в нових знаннях.

Три рівні складності проблемного навчання:

- викладач сам ставить проблему і знаходить її рішення, учень запам’ятовує рішення проблеми;

- викладач ставить проблему, а пошук її рішення іде разом з учнями;

- разом формулюються проблема і пошук рішення.

Типи проблемних ситуацій:

1) Проблемна ситуація виникає, коли виявляється невідповідність між знаннями засвоєними і новими.

2) Проблемна ситуація виникає коли є необхідність вибору одного знання із системи засвоєних знань;

3) Проблемна ситуація, коли є пошук шляхів практичного використання засвоєних практичних знань;

4) Проблемна ситуація, коли є протиріччя між теоретично можливим шляхом рішення і практичною неможливістю його реалізації;

5) Проблемна ситуація, коли є протиріччя між реальним предметом чи явищем і його схемою;

6) Проблемна ситуація, коли статична схема динамічного процесу.

Таблиця 3.1




Переглядів: 728

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теорія розвивального навчання В.В. Давидова | Переваги і недоліки проблемного навчання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.