МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Таксономія навчальних завдань(за Д. Толінгеровою) [53] 1. Завдання, що передбачають відтворення знань: 1.1 завдання на впізнавання; 1.2 завдання на відтворення окремих фактів, даних, понять; 1.3 завдання на відтворення визначень (норм, правил); 1.4 завдання на відтворення тексту. 2. Завдання, що передбачають прості мислиневі операції. 2.1 завдання на визначення фактів (виміри, зважування, рішення простих математичних завдань); 2.2 завдання на перелік і опис фактів (список, перелік); 2.3 завдання на перелік і опис процесів і прийомів діяльності; 2.4 завдання на аналіз і синтез; 2.5 завдання на порівняння і розрізнення (компарація, дискримінація); 2.6 завдання на впорядкування (класифікація, систематизація, категоризація); 2.7 завдання на визначення відношень (причина, наслідок, мета, засіб, вплив, функція, користь, спосіб і т. п.). 2.8 завдання на абстракцію, конкретизацію, узагальнення; 2.9 завдання на маніпуляцію з невідомими величинами та їх пошук за правилом чи формулою; 3. Завдання, що передбачають складні мисленеві операції: 3.1 завдання на трансформацію (переклад, вираз знаків у словах); 3.2 завдання на інтерпретацію (пояснення сутності, значення); 3.3 завдання на індукцію; 3.4 завдання на дедукцію; 3.5 завдання на аргументацію (доказ правильності, ймовірності); 3.6 завдання на оцінку. 4. Завдання, що передбачають узагальнення знань і твори: 4.1 завдання на складання твору огляду (конспект, резюме, анотація, реферат); 4.2 твір-доповідь, твір-звіт; 4.3 самостійний письмовий проект, програмований план. 5. Завдання, що передбачають продуктивне мислення: 5.1 використання на практиці; 5.2 розв’язання проблемної ситуації; 5.3 цілетворення і постановка питань; 5.4 евристичний пошук на базі конкретних даних; 5.5 евристичний пошук на базі логічного мислення; 5.6 мовленеве оформлення в письмовому тексті розв’язання проблемних завдань; 5.7 завдання на аналіз і узагальнення емпіричних даних, феноменів; 5.8 завдання на формування «почуття ситуації», пошук інтуїтивних рішень в складних конфліктних ситуаціях; 5.9 групове рішення проблем з відкритою cтруктурою; теоретико-експериментальне рішення відкритої структури. 6. Рефлексивні завдання: 6.1 завдання, що дозволяють засвоїти рефлексивні процедури по відношенню до дій впізнавання, запам’ятовування, пригадування; 6.2 рефлексивні процедури по відношенню до різних видів евристик; 6.3 рефлексивні дії, пов’язані з побудовою письмового тексту (різних типів наукових текстів); 6.4 побудова стратегії колективного та індивідуального рішення проблеми; 6.5 вибір способів спілкування в процесі колективного рішення завдання.
|
||||||||
|