Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Таксономія навчальних завдань

(за Д. Толінгеровою) [53]

1. Завдання, що передбачають відтворення знань:

1.1 завдання на впізнавання;

1.2 завдання на відтворення окремих фактів, даних, понять;

1.3 завдання на відтворення визначень (норм, правил);

1.4 завдання на відтворення тексту.

2. Завдання, що передбачають прості мислиневі операції.

2.1 завдання на визначення фактів (виміри, зважування, рішення простих математичних завдань);

2.2 завдання на перелік і опис фактів (список, перелік);

2.3 завдання на перелік і опис процесів і прийомів діяльності;

2.4 завдання на аналіз і синтез;

2.5 завдання на порівняння і розрізнення (компарація, дискримінація);

2.6 завдання на впорядкування (класифікація, систематизація, категоризація);

2.7 завдання на визначення відношень (причина, наслідок, мета, засіб, вплив, функція, користь, спосіб і т. п.).

2.8 завдання на абстракцію, конкретизацію, узагальнення;

2.9 завдання на маніпуляцію з невідомими величинами та їх пошук за правилом чи формулою;

3. Завдання, що передбачають складні мисленеві операції:

3.1 завдання на трансформацію (переклад, вираз знаків у словах);

3.2 завдання на інтерпретацію (пояснення сутності, значення);

3.3 завдання на індукцію;

3.4 завдання на дедукцію;

3.5 завдання на аргументацію (доказ правильності, ймовірності);

3.6 завдання на оцінку.

4. Завдання, що передбачають узагальнення знань і твори:

4.1 завдання на складання твору огляду (конспект, резюме, анотація, реферат);

4.2 твір-доповідь, твір-звіт;

4.3 самостійний письмовий проект, програмований план.

5. Завдання, що передбачають продуктивне мислення:

5.1 використання на практиці;

5.2 розв’язання проблемної ситуації;

5.3 цілетворення і постановка питань;

5.4 евристичний пошук на базі конкретних даних;

5.5 евристичний пошук на базі логічного мислення;

5.6 мовленеве оформлення в письмовому тексті розв’язання проблемних завдань;

5.7 завдання на аналіз і узагальнення емпіричних даних, феноменів;

5.8 завдання на формування «почуття ситуації», пошук інтуїтивних рішень в складних конфліктних ситуаціях;

5.9 групове рішення проблем з відкритою cтруктурою; теоретико-експериментальне рішення відкритої структури.

6. Рефлексивні завдання:

6.1 завдання, що дозволяють засвоїти рефлексивні процедури по відношенню до дій впізнавання, запам’ятовування, пригадування;

6.2 рефлексивні процедури по відношенню до різних видів евристик;

6.3 рефлексивні дії, пов’язані з побудовою письмового тексту (різних типів наукових текстів);

6.4 побудова стратегії колективного та індивідуального рішення проблеми;

6.5 вибір способів спілкування в процесі колективного рішення завдання.




Переглядів: 639

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Переваги і недоліки проблемного навчання | Комп’ютерні навчальні програми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.