МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 8 «Психологія виховання»1. Виберіть найточніше визначення поняття виховання: А) створення позитивних інтересів та гальмування небажаних, забезпечення становлення особистості; Б) процес свідомого розвитку особистості, різнобічно освіченої та гармонійно розвиненої; В) процес трансформації педагогічних впливів кожним учнем, при якому знання, що задаються перетворюються через індивідуальний досвід учня; Г) система методів і засобів, що забезпечують можливості творчої участі учнів в процесі засвоєння нових знань, формування творчого мислення і пізнавальних інтересів особистості. 2. Сутність виховання полягає у: А) формуванні ідеалів та переконань; Б) формуванні позитивних інтересів та гальмуванні небажаних, забезпечення становлення особистості; В) формуванні мотивів поведінки та доступних для дитини певного віку способів і форм поведінки; Г) оволодінні способами предметних і пізнавальних дій. 3. Серед мотивів поведінки важливу роль відіграють у вихованні: А) система цінностей; Б) потреби та бажання; В) емоційне cтавлення; Г) переконання та ідеали. 4. З психологічної точки зору, предметом виховання є формування таких особистісних компонентів (назвіть зайве): А) потреби; Б) мотиви; В) ідеали; Г) почуття. 5. Певні положення, судження, думки, знання про природу, суспільство, істинність яких людина не піддає сумнівам, вважає їх правильними, керується ними в житті, визначається поняттям: А) світогляд; Б) переконання; В) ціннісні ставлення; Г) установки. 6. Який із зазначених компонентів характеризується неусвідомлюваним особистісним станом психологічної готовності до діяльності: А) ціннісні ставлення; Б) мотиви; В) установки; Г) переконання. 7. Неусвідомлений особистістю стан психологічної готовності до певної діяльності, за допомогою якої не може бути задоволена та чи інша потреба визначається поняттям: А) мотиви; Б) ціннісні ставлення; В) установки; Г) переконання. 8. Який із засобів психологічного впливу дія на емоційну сферу, потім на інші компоненти особистості та зумовлює некритичне сприйняття інформації: А) переконування; Б)навіювання; В) наслідування; Г) зараження. 9. Механізм і метод впливу, що включає логічні прийоми, завдяки ним інформацію включається в особистісну сферу інтересів: А) переконування; Б) навіювання; В) зараження; Г) наслідування; 10. Який із засобів виховного впливу полягає у копіюванні вербальних та поведінкових реакцій: А) навіювання; Б) наслідування; В) зараження; Г) підкріплення. 11. Підкріплення дії яка ще не завершилась призводить до: А) припинення дії; Б) до випрошування підкріплення; В) відсутності ефекту підкріплення; Г) негативного результату. 12. Дії, які спонукають до припинення певної поведінки, уникнення: А) переконування; Б) негативне підкріплення; В) позитивне підкріплення; Г) навіювання. 13. Діяльність людини, спрямована на зміни своєї особистості у відповідності зі свідомо поставленими цілями, сформованими ідеалами та переконаннями: А) виховання; Б) самовиховання; В) переконання; Г) самовдосконалення. 14. Методи які формують погляди, уявлення, поняття, відносяться до: А) методів самовиховання; Б) методів переконань; В) методів вправ; Г) методів оцінки і самооцінки. 15. Методи, що організовують діяльність вихованців, стимулюють позитивні моменти, називаються: А) методи самовиховання; Б) методи переконань; В) методи вправ; Г) методи оцінки і самооцінки.
|
||||||||
|