МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 9 «Психологія суб’єкта педагогічної діяльності1. Якому із зазначених стилів педагогічної діяльності відповідає характеристика, – вчитель орієнтується на результат і на процес навчання: А) емоційно-імпровізаційний; Б) емоційно-методичний; В) розсудливо-методичний; Г) розсудливо-імпровізаційний. 2. Розсудливо-методичний стиль педагогічної діяльності відповідає характеристикам: А) учитель орієнтується на процес навчання, не адекватно планує для уроку цікавий матеріал, а для самостійної роботи не цікавий; Б) учитель орієнтується на результат і на процес навчання, адекватно планує, поетапно відпрацьовує матеріал, закріплює, повторює і контролює. В) учитель орієнтується на результат навчання, адекватно планує, використовує стандартний набір методів навчання, переважноорієнтується на репродуктивний рівень; Г) учитель орієнтується на процес і результат навчання. Адекватне планування, оперативність, інтуїтивність з рефлективністю, невелике різноманіття методів навчання, не високий темп. 3. Стиль педагогічної діяльності, коли вчитель орієнтується на процес і результат навчання, адекватне планування, оперативність називається: А) емоційно-імпровізаційний; Б) емоційно-методичний; В) розсудливо-методичний; Г) розсудливо-імпровізаційний. 4. Який із зазначених варіантів не відповідає змістовним характеристикам індивідуального стилю діяльності вчителя: А) орієнтація на процес і результат навчання; Б) стійкість – нестійкість по відношенню до змін ситуації; В) оперативність – консервативність у використанні засобів і способів педагогічної діяльності; Г) рефлективність – інтуїтивність. 5. Який із зазначених варіантів не відповідає динамічним характеристикам індивідуального стилю діяльності вчителя: А) гнучкість – традиційність; Б) стабільність – нестійкість навичок учнів; В) спрямованість рефлексії на себе – на інших; Г) стабільно емоційно-позитивне ставлення до учнів – нестійке емоційне ставлення; 6. Який із зазначених варіантів відповідає результативним характеристикам індивідуального стилю діяльності вчителя: А) імпульсивність – обережність; Б) одноманітність – різноманітність рівня знань учнів; В) оперативність – консервативність у використанні засобів і способів педагогічної діяльності; Г) стійкість – нестійкість по відношенню до змін ситуації. 7. Який із рівнів результативності діяльності вчителя характеризує його вміння володіти стратегіями формування необхідної системи знань по своєму предмету і в цілому: А) локально моделюючий Б) репродуктивний; В) системно-моделюючий; Г) системно-моделюючий діяльність і поведінку. 8. Який із рівнів результативності діяльності вчителя характеризує його вміння пристосувати своє повідомлення до особливостей аудиторії: А) репродуктивний; Б) адаптивний; В) системно-моделюючий; Г) локально-моделюючий. 9. Який із варіантів не включає характеристику педагогічних здібностей: А) дидактичні; Б) авторитарні; В) комунікативні; Г) демократичні. 10. Педагогічна спостережливість, здібність розуміти особистість учня, емоційний стан відносяться до типу здібностей: А) комунікативних; Б) перцептивних; В) емпатійних; Г) особистісних. 11. Здібність успішно розв’язувати питання про характер і зміст матеріалу, про методи формування умінь і навичок, відноситься до типу: А) дидактичних здібностей; Б) організаторський здібностей; В) академічних здібностей; Г) перцептивних. 12. Спілкування вчителя з учнями, що забезпечує позитивний психологічний клімат, та позитивно впливає на розвиток особистості визначається, як: А) педагогічне спілкування; Б) оптимальне педагогічне спілкування; В) педагогічний такт; Г) педагогічний вплив. 13. Поведінка вчителя, яка будується на основі соціальних очікувань молоді по відношенню до них, як наставника, визначається як: А) педагогічне спілкування; Б) оптимальне педагогічне спілкування; В) педагогічний такт; Г) педагогічний вплив. 14. Дидактогенія – це: А) поведінка вчителя, яка будується на основі соціальних очікувань молоді по відношенню до них, як наставника; Б) викликаний порушеннями педагогічного такту з боку вихователя негативний психічний стан учня, який вплив на діяльність і спілкування В) сукупність засобів і методів, що забезпечують реалізацію цілей і задач виховання і навчання і визначає характер взаємодії педагога і учня; Г) психічний стан, який характеризується наявністю потреби, яка не знайшла свого задоволення. 15. Фрустрація – це: А) поведінка вчителя, яка будується на основі соціальних очікувань молоді по відношенню до них, як наставника; Б) викликаний порушеннями педагогічного такту з боку вихователя негативний психічний стан учня, який вплив на діяльність і спілкування В) сукупність засобів і методів, що забезпечують реалізацію цілей і задач виховання і навчання і визначає характер взаємодії педагога і учня; Г) психічний стан, який характеризується наявністю потреби, яка не знайшла свого задоволення. 16. Стиль керівництва вчителя учнями, який здійснюється одноосібно педагогом, який виставляє вимоги та здійснює жорсткий контроль за їх виконанням: А) авторитарний; Б) автократичний; В) непослідовний, алогічний; Г) владний. 17. Стиль керівництва вчителя учнями, який допускає можливість для учнів в обговоренні питань навчального та колективного життя, рішення приймає викладач відповідно до власних переконань: А) авторитарний; Б) автократичний; В) демократичний; Г) конформний. 18. Стиль керівництва, коли вчитель не втручається в життя учнів, має назву: А) непослідовний, алогічний; Б) конформний; В) ігноруючий; Г) демократичний.
|
||||||||
|