МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
МУЗИЧНИЙ СУПРОВІД НА ЗАНЯТТЯХ ПО АЕРОБІЦІМузика впливає на емоційний стан, психіку студенток, що займаються. Добре підібрана до рухів музика поступово розвиває музичну пам'ять, музичну і рухову культуру. Музика - це емоції, це радість, що ви відчуваєте на заняттях. Музика задає темп виконання ритмічних рухів, додає їм видовищність. Найкраще для занять аеробікою підходить музика в стилі рок-н-ролу, брейк-данса. При виборі музики потрібно враховувати кількість акцентів у хвилину. Вправи для м'язів шиї, на розслаблення, на розтягування, статичні пози виконуються на 40-60 акцентів у хвилину. Вправи для м'язів черевного преса, спини, нахили, ходьба виконуються під музику з 70 акцентами у хвилину. Вправи для рук і плечового пояса, таза, махи, танцювальні рухи - з 80-90 акцентами в хвилину. Біг, підскіки, танцювальні рухи - І30-І50 акцентів. Біг у швидкому темпі, рок-н-рол - 160 акцентів і більш. Таким чином, у вашій касеті повинне бути приблизно три ритми: основний, під яким робиться більшість вправ комплексу, швидкий - для бігу і повільний - для подиху і розслаблення. Дуже важливо, щоб підібрана вами музика була доступна, зручна по ритму і темпу, сприяла виникненню позитивних емоцій. Для заняття краще виберіть музичний добуток квадратної побудови. Це найбільш проста побудова, у який звичайно окремі уривки рівномірні. Перехід від однієї вправи до іншої повинен бути на стику музичних періодів, чи, якщо сказати простіше - закінчувати вправу потрібно точно з закінченням такту, а починати наступну на новий такт. Під дією звуку, у залежності від його інтенсивності, істотно змінюється збудливість слухового аналізатора. Підвищення порогів сприйняття виникає навіть після нетривалого впливу інтенсивного звуку. Якщо тривалість і інтенсивність звукового впливу перевищують пороги фізіологічної адаптації, то настає стомлення. Стомлення, як і адаптація, нормальні явища для слухового аналізатора й у результаті відпочинку пороги слуху цілком відновлюються. Можуть спостерігатися як позитивні, так і негативні звукові впливи. Звуки підвищеної інтенсивності, особливо шумового спектра, помітно знижують працездатність. У той же час звуковий ритм, музична синхронізація, впливає на ритм серцевих скорочень, частоту і глибину подиху, координацію моторних рефлексів. Ритмічна гімнастика й аеробіка сполучують у собі з гармонійністю загально розвиваючі вправи, біг, стрибки з емоційно-ритмічною музикою. Ефект від занять досягається за рахунок злагодженості і ритмічності вправ, виконуваних у темпі і ритмі музичної фонограми. Впливаючи на емоційну і психічну сторону стану, підібрана до вправ музика розвиває музичну пам'ять і рухову культуру рухів. Говорячи про музичний супровід, насамперед треба говорити про метод використання музики. Застосовуючи правильний метод, можна домогтися високих результатів у засвоєнні і закріпленні рухових навичок. Показ нових рухів бажано проводити без музичного супроводу. Коли структура руху в основному засвоєна, можна приступати до занять під музику. Якщо ти що займаються володіють технікою виконання окремих рухів, то засвоєння їхньої послідовності проходить швидше під музику.
|
||||||||
|