МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Пам'ятка для дорослих,чи Правила роботи з аутичними дітьми 1. Приймати дитину такою, якою вона є. 2. Виходити з інтересів дитини. 3.Дотримуватися визначеного режиму і ритму життя дитини 4. Дотримуватися щоденних ритуалів (вони забезпечують безпеку дитини). 5.Навчитися уловлювати найменші вербальні і невербальні сигнали дитини, що свідчать про її дискомфорт. 6.Частіше бути присутнім у групі чи класі, де займається дитина. 7.Якнайчастіше розмовляти з дитиною. 8.Забезпечити комфортну обстановку для спілкування і навчання. 9.Терпляче пояснювати дитині зміст її діяльності, використовуючи чітку наочну інформацію (схеми, карти і т.п.). 10.Уникати перевтоми дитини.
Як грати з аутичними дітьми Працюючи з аутичними дітьми, треба мати на увазі, що корекційна робота буде тривалою. Швидше за все, на перших етапах взаємодії аутична дитина відмовиться від контакту з вами зовсім, а тим більше не захоче вступати в групову, а може бути, і в індивідуальну гру. Тому, рекомендуючи ігри для роботи з аутичними дітьми, ми маємо на увазі, що проводити їх ви будете тільки виходячи з реальних можливостей і необхідності. Складаючи список ігор для корекційних занять з аутичною дитиною, варто також пам'ятати, що грати вона з вами буде тільки в ті з них, Що найбільшою мірою збіжаться з її інтересами. Тому, йдучи на заняття, ви повинні бути готові до гнучких змін своїх планів і мати в запасі кілька ігор, що можуть прийтися «до смаку» вашому учню. Опис кожної гри починається з формулювання цілей її проведення. Сподіваємося, що це допоможе вам при доборі ігор і врахуванні інтересів конкретної дитини. Найбільш складні для аутичних дітей ігри - це колективні ігри, що випускають їхнє включення у взаємодію з однолітками. Ці ігри ви будете використовувати, зрозуміло, після проведення індивідуальної підготовчої роботи і, звичайно, при бажанні самої дитини. Індивідуальні ігри, пропоновані вам у цій книзі, - результат більш ніж 20-літньої праці психолога – дефектолога Г. Д. Черепанової (про неї ми писали вище). Кожна з цих ігор може послужити початком корекційної роботи. Деякі з опублікованих у цій книзі ігор (наприклад, «Покажи ніс») можуть бути використані як при індивідуальній, так і при груповій роботі.
|
||||||||
|