МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМНИХ ЗВЕРНЕНЬПроцес прийняття рішення щодо рекламних звернень проходить ряд етапів:
° дослідження (вивчення споживачів, товарів, аналіз ринкової ситуації); ° стратегічне планування (відбір цілей, бюджетні розрахунки, розробка програми рекламування тощо); ° тактика (кошторис витрат, вибір засобів рекламування, розробка графіків виходу реклами, контроль); ° розробка рекламних звернень (підготовка текстів, оформлення ескізів, виробництво). В процесі розробки рекламних звернень перш за все потрібно проаналізувати специфічні властивості товарів, виявити переваги і вигоди, визначити цільову аудиторію, виявити перелік і проаналізувати її конкретні запити, чітко визначити сегмент ринку і передбачити поведінку після подачі реклами. Розробляючи рекламне звернення, слід врахувати три важливі складові частини: а)структура рекламного звернення; б)форма рекламного звернення; в)стиль рекламного звернення. Слід пам'ятати, що у рекламному зверненні повинно бути «щось», що змогло би підштовхнути покупця на «щось». Цим «щось» у маркетингу реклами є ознака унікальності торговельної пропозиції. Суть унікальності полягає в тому, що «...придбавши саме цей товар ти отримаєш саме цю специфічну вигоду», по-друге «...цей товар є неповторним серед інших товарів цього призначення». Структура рекламного звернення повинна розглядатись під кутом відомого девізу: «Увага,інтерес, бажання, дія». Раціонально побудована структура рекламного звернення приваблює до себе увагу навіть при неуважному перегляді газети, журналу чи рекламного плакату. Головними елементами структури реклами є тема реклами і девіз рекламної кампанії. Тема реклами розробляється, виходячи з ідеї, концепції ї цілей рекламної діяльності. Розробляючи тему реклами спеціалісти маркетингу здійснюють перелік всіх елементів пропонованих виробникам, вибирають основні компоненти. Потім вивчають вигоду і спонукання до купівлі (мотив закупівель). Після цього здійснюють періодичне опитування споживачів і вносять корективи. Далі оцінюють переваги фірми і купівельні мотиви з точки зору вимог ринку. Лише після цього здійснюють формування рекламно-комерційної теми, суть якої полягає у запам'ятовуваності назви товару і основної причини купівлі. Виразником основної теми реклами є гасло або рекламний слоган.
*Рекламний слоган - це короткий лозунг якостей товарів, обслуговування, напрямки діяльності фірми у прямій і абстрактній формі. Слоган базується на окремих словах, які шокують, збуджують, нейтралізують увагу, думки, твердження, уяву і дії. Слоган може бути вдалим і невдалим, веселим і навпаки, може сприяти комерційній вдачі і призвести до краху. До слогану ставлять наступні вимоги: 1.відповідність і зв'язок з загальною рекламною темою; 2. стислість словесного девізу; 3. повинен легко вимовлятись (використання букв і слів, які легко вимовити і запам'ятовувати); 4. повинен вміщувати оригінальні словосполучення або абстрактне поєднання слів. Рекламну тему можна виражати і через рекламний образ, особливо у телерекламі. Наприклад, ковбой як символ мужності (реклама цигарок «Мальборо»). Рекламні слоган і образ є основними виразниками теми рекламних звернень, але використовуючи їх слід пам'ятати, що важливе місце посідає текст (сценарій). Функція тексту - це збудити зацікавленість через повне, глибоке ознайомлення із змістом рекламної пропозиції. Поряд з текстом важливе значення для ефективності реклами м кольорове оформлення звернень. В середині XX ст. швейцарський вчений Макс Люшар довів, и колір не тільки викликає реакцію у споживача, але і формує емоції ний стан людини. Колір здатний приваблювати і відштовхувати, посилювати відчуття впевненості і навпаки. Слід згадати, що у різних країнах по-різному відносяться ; сприйняття кольорів. Підприємцям і рекламодавцям слід пам'ятати що в США червоний колір асоціюється з коханням, силою, жовтий - з процвітанням, початком життя, зелений - з надією, голубий - з вірністю, чесністю, білий-з чистотою, свіжістю, чорний - з складністю, трудністю. У Австрії найбільш популярним є зелений колір, в Болгарії - темно - зелений і коричневий, у Пакистані - світло-зелений, в Голландії - оранжевий і голубий, а от у Китаї червоний колір - доброта відвага, мужність, чорний - чеснота, правдивість, білий - підлість брехливість. У Індії полюбляють білий, синій і червоний кольори символ національного прапору. Важливе значення має спів падання, сполучення і поєднання кольорів (табл. 7.З.).
Таблиця 7.3. Вплив поєднання і накладення кольорів
|
||||||||
|