Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМНИХ ЗВЕРНЕНЬ

Процес прийняття рішення щодо рекламних звернень проходить ряд етапів:

 

° дослідження (вивчення споживачів, товарів, аналіз ринкової ситуації);

° стратегічне планування (відбір цілей, бюджетні розрахунки, розробка програми рекламування тощо);

° тактика (кошторис витрат, вибір засобів рекламування, розробка графіків виходу реклами, контроль);

° розробка рекламних звернень (підготовка текстів, оформлення ескізів, виробництво).

В процесі розробки рекламних звернень перш за все потрібно проаналізувати специфічні властивості товарів, виявити переваги і вигоди, визначити цільову аудиторію, виявити перелік і проаналізувати її конкретні запити, чітко визначити сегмент ринку і передбачити поведінку після подачі реклами. Розробляючи рекламне звернення, слід врахувати три важливі складові частини:

а)структура рекламного звернення;

б)форма рекламного звернення;

в)стиль рекламного звернення.

Слід пам'ятати, що у рекламному зверненні повинно бути «щось», що змогло би підштовхнути покупця на «щось». Цим «щось» у маркетингу реклами є ознака унікальності торговельної пропозиції. Суть унікальності полягає в тому, що «...придбавши саме цей товар ти отримаєш саме цю специфічну вигоду», по-друге «...цей товар є неповторним серед інших товарів цього призначення».

Структура рекламного звернення повинна розглядатись під кутом відомого девізу: «Увага,інтерес, бажання, дія». Раціонально побудована структура рекламного звернення приваблює до себе увагу навіть при неуважному перегляді газети, журналу чи рекламного плакату.

Головними елементами структури реклами є тема реклами і девіз рекламної кампанії.

Тема реклами розробляється, виходячи з ідеї, концепції ї цілей рекламної діяльності.

Розробляючи тему реклами спеціалісти маркетингу здійснюють перелік всіх елементів пропонованих виробникам, вибирають основні компоненти. Потім вивчають вигоду і спонукання до купівлі (мотив закупівель). Після цього здійснюють періодичне опитування споживачів і вносять корективи. Далі оцінюють переваги фірми і купівельні мотиви з точки зору вимог ринку.

Лише після цього здійснюють формування рекламно-комерційної теми, суть якої полягає у запам'ятовуваності назви товару і основної причини купівлі. Виразником основної теми реклами є гасло або рекламний слоган.

 

*Рекламний слоган - це короткий лозунг якостей товарів, обслуговування, напрямки діяльності фірми у прямій і абстрактній формі. Слоган базується на окремих словах, які шокують, збуджують, нейтралізують увагу, думки, твердження, уяву і дії. Слоган може бути вдалим і невдалим, веселим і навпаки, може сприяти комерційній вдачі і призвести до краху. До слогану ставлять наступні вимоги:

1.відповідність і зв'язок з загальною рекламною темою;

2. стислість словесного девізу;

3. повинен легко вимовлятись (використання букв і слів, які легко вимовити і запам'ятовувати);

4. повинен вміщувати оригінальні словосполучення або абстрактне поєднання слів.

Рекламну тему можна виражати і через рекламний образ, особливо у телерекламі. Наприклад, ковбой як символ мужності (реклама цигарок «Мальборо»).

Рекламні слоган і образ є основними виразниками теми рекламних звернень, але використовуючи їх слід пам'ятати, що важливе місце посідає текст (сценарій). Функція тексту - це збудити зацікавленість через повне, глибоке ознайомлення із змістом рекламної пропозиції.

Поряд з текстом важливе значення для ефективності реклами м кольорове оформлення звернень.

В середині XX ст. швейцарський вчений Макс Люшар довів, и колір не тільки викликає реакцію у споживача, але і формує емоції ний стан людини. Колір здатний приваблювати і відштовхувати, посилювати відчуття впевненості і навпаки.

Слід згадати, що у різних країнах по-різному відносяться ; сприйняття кольорів. Підприємцям і рекламодавцям слід пам'ятати що в США червоний колір асоціюється з коханням, силою, жовтий - з процвітанням, початком життя, зелений - з надією, голубий - з вірністю, чесністю, білий-з чистотою, свіжістю, чорний - з складністю, трудністю.

У Австрії найбільш популярним є зелений колір, в Болгарії - темно - зелений і коричневий, у Пакистані - світло-зелений, в Голландії - оранжевий і голубий, а от у Китаї червоний колір - доброта відвага, мужність, чорний - чеснота, правдивість, білий - підлість брехливість. У Індії полюбляють білий, синій і червоний кольори символ національного прапору.

Важливе значення має спів падання, сполучення і поєднання кольорів (табл. 7.З.).

 

Таблиця 7.3. Вплив поєднання і накладення кольорів




Переглядів: 404

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Від цільової направленості об’єкта рекламування | Рекламного звернення на емоційний стан глядачів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.