МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рекламного звернення на емоційний стан глядачів
Поряд із структурою рекламного звернення, важливе значення; має форма, тобто спосіб пред'явлення. В практиці розповсюдженими є наступні види формального відображення: 1. корисність (позитивні відгуки клієнтів, які підтверджують вигод, співробітництва з фірмою); 2. достовірність і об'єктивність (перелік основних, правдивих даних про переваги); 3. демонстрування особливостей обстановки, простоти і зручності експлуатації; 4. гумористичне оформлення обстановки для підвищення емоційного спалаху; 5. форма подачі новин (інформативне повідомлення як невід'ємна частина видавництва); 6. форма навчання і просвітлення; 7. форма представлення професійної майстерності (підкреслення високого рівня, досвіду функціонування на ринку). * Під стилем рекламного звернення розуміють усний або письмовий спосіб висловлення думки шляхом підбору і розміщення слів для досягнення зрозумілості, ефективності та ефектного звучання (демонстрування). Сюди відносять манеру і тон рекламного звернення, а також специфічний спосіб передачі і манера дії. У рекламних зверненнях розрізняють п'ять основних функціональних стилів: o офіційно-діловий; o науково-професійний; o публіцистичний; o літературно - розмовний; o вільно-розмовний. Для створення рекламного звернення важливо знайти належну стильову форму. Варіантами стильової форми можуть бути: 1. створення атмосфери фантазії (міфи, фантастика); 2. акцентування способу життя (гармонія товару із стилем життя); 3. замальовка з натури (поєднання персонажів та товарів у звичайній 4. обстановці); 5. створення настрою або образу (краса, спокій, безтурботність, поетичність); 6. музичне оформлення (рок -, поп-музика, сучасні варіації, ностальгічна музика); 7. використання персони-символу (спортсмен, політик, учений); 8. акцентування на технічному та професійному рівні досвіду споживача (заохочування та піднесення особистості на межі НТП); використання інформації наукового характеру (товари ринкової новизни з високими показниками наукової місткості); 9. використання свідчить про корисність товару (громадська думка, яка сприяє довір'ю товару та фірмі). Одночасно з розробкою рекламного звернення потрібно здійснювати відбір засобів розповсюдження реклами. Відбір засобу розповсюдження здійснюється з метою виявлення найбільш ефективного з точки зору затрат, ефективності і шляхів просування рекламних звернень до цільової аудиторії. В процесі відбору засобів рекламування слід відповісти на такі запитання: 1. яка ширина охоплення «ринку» глядачів і слухачів? 2. де вони знаходяться? 3. коли здійснювати рекламування? Відбір каналу розповсюдження знаходиться під впливом факторів, основними з яких є: § цілі рекламування; § специфіка рекламованого товару; § бажана широта охоплення і сила впливу реклами; § відповідність каналу розповсюдження особливостям цільової аудиторії; § • рекламна діяльність конкурентів; § наявність відповідних засобів. При відборі каналу розповсюдження необхідно приймати до уваги вартість реклами. Розробка рекламного бюджету передбачає врахування наступних факторів: q обсяг і розмір передбачуваного ринку збуту; q роль реклами у загальному комплексі маркетингу; q стадій ЖЦТ; q обсяги передбачуваного збуту і прибутків; q затрати конкурентів на збут; q власні фінансові можливості. Бюджет на рекламу повинен органічно входити у загальний кошторис витрат на комплекс комунікацій. Визначаючи рекламний бюджет, необхідно не тільки калькулювати загальні витрати на рекламу, але і розподілити їх за функціями (рекламні дослідження, виробництво рекламної продукції і т. д.). Одним з основних завдань аналізу рекламних засобів є визначення суми і структури затрат на рекламу, а також частину затрат на рекламу в загальних затратах на рекламу. Структура бюджету реклами включає такі статті: v адміністративні витрати; v матеріальні затрати (виготовлення рекламних матеріалів); v витрати на придбання рекламного простору; v витрати на використання інших засобів інформації (виставки, v презентації і т. д.); v гонорари, комісійні. Важливим, в міру можливості, є співставлення структури витрат фірми з аналогічною у конкурентів та середньою по галузі. Вартість реклами вираховується двома способами: 1. Загальні витрати на рекламу. 2. Рекламні витрати на 1 тис. глядачів (слухачів, читачів), які розраховуються за формулою: ВР = Ов. Р./Чс, де Вр - вартість реклами на 1 тис. глядачів; Ов.р. - загальні витрати на рекламу; Чс - чисельність аудитори, наклад видавництва, глядацька аудиторія. Вираховуючи вартість реклами слід врахувати і непродуктивну аудиторію, яка не реагує на рекламування, тобто не є цільовим сегментом ринку фірми. Важливими показниками, які допомагають обирати засіб розповсюдження реклами, є ступінь охоплення, кратність виходу (в ефір, на шпальти газет тощо) та сила впливу на глядацьку аудиторію.
* Ступінь охоплення - це чисельність громадян, які ознайомленні з рекламним зверненням за визначений термін часу. * Кратність виходу - це середня цифра фактів впливу рекламного звернення на окремих осіб (груп, сегментів) за проміжок часу. * Сила впливу - це ефект, який реклама здійснює на середнього представника цільової аудиторії. Існує ще показник періодичності рекламного звернення - це інформування цільової аудиторії за графіком або розкладом виходу окремих звернень окремими, обраними засобами рекламування.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|