Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Рекламного звернення на емоційний стан глядачів

Поєднання кольорів Накладання кольорів Емоційне сприйняття (стан) Гігієнічне сприйняття
Жовтий з білим Жовтий на білому Сонливість Чистий
Зелений з жовтим Зелений з білим Зелений на жовтому Дуже спокійний Чистий
Зелений з червоним Синій із зеленим Синій під червоним Зелений на синьому Спокійний Свіжий
Оранжевий із жовтим Оранжевий із білим Білий з червоним Оранжевий з білим Подразнюючий Свіжий
Коричневий з червоним Синій з чорним Червоний на коричневому Тривожний Брудний
Чорний з жовтим Голубий з червоним Чорний на білому Оранжевий на білому Голубий на червоному Піднесений Невиразний
Чорний з чорним Червоний з фіолетовим Червоний на фіолетовому Чорний на червоному Агресивний Бруднувато-невиразний

Поряд із структурою рекламного звернення, важливе значення; має форма, тобто спосіб пред'явлення. В практиці розповсюдженими є наступні види формального відображення:

1. корисність (позитивні відгуки клієнтів, які підтверджують вигод, співробітництва з фірмою);

2. достовірність і об'єктивність (перелік основних, правдивих даних про переваги);

3. демонстрування особливостей обстановки, простоти і зручності експлуатації;

4. гумористичне оформлення обстановки для підвищення емоційного спалаху;

5. форма подачі новин (інформативне повідомлення як невід'ємна частина видавництва);

6. форма навчання і просвітлення;

7. форма представлення професійної майстерності (підкреслення високого рівня, досвіду функціонування на ринку).

* Під стилем рекламного звернення розуміють усний або письмовий спосіб висловлення думки шляхом підбору і розміщення слів для досягнення зрозумілості, ефективності та ефектного звучання (демонстрування). Сюди відносять манеру і тон рекламного звернення, а також специфічний спосіб передачі і манера дії.

У рекламних зверненнях розрізняють п'ять основних функціональних стилів:

o офіційно-діловий;

o науково-професійний;

o публіцистичний;

o літературно - розмовний;

o вільно-розмовний.

Для створення рекламного звернення важливо знайти належну стильову форму. Варіантами стильової форми можуть бути:

1. створення атмосфери фантазії (міфи, фантастика);

2. акцентування способу життя (гармонія товару із стилем життя);

3. замальовка з натури (поєднання персонажів та товарів у звичайній

4. обстановці);

5. створення настрою або образу (краса, спокій, безтурботність, поетичність);

6. музичне оформлення (рок -, поп-музика, сучасні варіації, ностальгічна музика);

7. використання персони-символу (спортсмен, політик, учений);

8. акцентування на технічному та професійному рівні досвіду споживача (заохочування та піднесення особистості на межі НТП); використання інформації наукового характеру (товари ринкової новизни з високими показниками наукової місткості);

9. використання свідчить про корисність товару (громадська думка, яка сприяє довір'ю товару та фірмі).

Одночасно з розробкою рекламного звернення потрібно здійснювати відбір засобів розповсюдження реклами. Відбір засобу розповсюдження здійснюється з метою виявлення найбільш ефективного з точки зору затрат, ефективності і шляхів просування рекламних звернень до цільової аудиторії.

В процесі відбору засобів рекламування слід відповісти на такі запитання:

1. яка ширина охоплення «ринку» глядачів і слухачів?

2. де вони знаходяться?

3. коли здійснювати рекламування?

Відбір каналу розповсюдження знаходиться під впливом факторів, основними з яких є:

§ цілі рекламування;

§ специфіка рекламованого товару;

§ бажана широта охоплення і сила впливу реклами;

§ відповідність каналу розповсюдження особливостям цільової аудиторії;

§ • рекламна діяльність конкурентів;

§ наявність відповідних засобів.

При відборі каналу розповсюдження необхідно приймати до уваги вартість реклами. Розробка рекламного бюджету передбачає врахування наступних факторів:

q обсяг і розмір передбачуваного ринку збуту;

q роль реклами у загальному комплексі маркетингу;

q стадій ЖЦТ;

q обсяги передбачуваного збуту і прибутків;

q затрати конкурентів на збут;

q власні фінансові можливості.

Бюджет на рекламу повинен органічно входити у загальний кошторис витрат на комплекс комунікацій. Визначаючи рекламний бюджет, необхідно не тільки калькулювати загальні витрати на рекламу, але і розподілити їх за функціями (рекламні дослідження, виробництво рекламної продукції і т. д.).

Одним з основних завдань аналізу рекламних засобів є визначення суми і структури затрат на рекламу, а також частину затрат на рекламу в загальних затратах на рекламу.

Структура бюджету реклами включає такі статті:

v адміністративні витрати;

v матеріальні затрати (виготовлення рекламних матеріалів);

v витрати на придбання рекламного простору;

v витрати на використання інших засобів інформації (виставки,

v презентації і т. д.);

v гонорари, комісійні.

Важливим, в міру можливості, є співставлення структури витрат фірми з аналогічною у конкурентів та середньою по галузі.

Вартість реклами вираховується двома способами:

1. Загальні витрати на рекламу.

2. Рекламні витрати на 1 тис. глядачів (слухачів, читачів), які розраховуються за формулою:

ВР = Ов. Р./Чс,

де Вр - вартість реклами на 1 тис. глядачів; Ов.р. - загальні витрати на рекламу; Чс - чисельність аудитори, наклад видавництва, глядацька аудиторія.

Вираховуючи вартість реклами слід врахувати і непродуктивну аудиторію, яка не реагує на рекламування, тобто не є цільовим сегментом ринку фірми.

Важливими показниками, які допомагають обирати засіб розповсюдження реклами, є ступінь охоплення, кратність виходу (в ефір, на шпальти газет тощо) та сила впливу на глядацьку аудиторію.

 

* Ступінь охоплення - це чисельність громадян, які ознайомленні з рекламним зверненням за визначений термін часу.

* Кратність виходу - це середня цифра фактів впливу рекламного звернення на окремих осіб (груп, сегментів) за проміжок часу.

* Сила впливу - це ефект, який реклама здійснює на середнього представника цільової аудиторії.

Існує ще показник періодичності рекламного звернення - це інформування цільової аудиторії за графіком або розкладом виходу окремих звернень окремими, обраними засобами рекламування.




Переглядів: 455

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМНИХ ЗВЕРНЕНЬ | ЕФЕКТИВНІСТЬ РЕКЛАМНИХ ЗАХОДІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.