Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






На курсову роботу студенту

________________________________________________________________________________

(ПІП)

Тема: «Організація процесу обслуговування споживачів офіціантами в досліджуваному ЗРГ»

 

1. Зміст розрахунково-пояснювальної записки (перелік питань, які підлягають розгляду):

Вступ

І. Теоретичне обґрунтування проблеми дослідження.

1.1. Особливості формування попиту на послуги ресторанного господарства.

1.2. Сутність процесу обслуговування в закладах ресторанного господарства.

1.3. Вимоги до організації обслуговування споживачів в закладах ресторанного господарства.

ІІ. Дослідження організації процесу обслуговування споживачів офіціантами в досліджуваному закладі ресторанного господарства.

2.1. Аналіз пропозиції послуги та умов її надання у досліджуваному ЗРГ.

2.2. Дослідження організації процесу обслуговування споживачів офіціантами.

2.3. Оцінка відповідності послуг, що надає досліджуваний ЗРГ попиту споживачів.

ІІІ. Удосконалення організації процесу обслуговування споживачів офіціантами.

3.1. Пропозиції щодо удосконалення матеріально-технічного забезпечення процесу обслуговування.

3.2. Заходи щодо підвищення ефективності і якості обслуговування споживачів.

Висновки і пропозиції

Використані літературні джерела

 

2. Перелік графічного матеріалу: план-схема системи функціональної групи торговельних приміщень, план-схема розміщення столів, розрахунки матеріально-технічного забезпечення, таблиці, графіки, рисунки.

 

3. Термін виконання курсової роботи: з «___»_______ до «__»________201__р.

 

4. Завдання отримав ______________ __________

(ПІП студента) (підпис)

5. Завдання видав _______________ __________

(ПІП керівника) (підпис)


Додаток Д. 7

Зразок оформлення завдання на курсову роботу

Дисципліна «Організація ресторанного господарства»

 

 

ЗАВДАННЯ




Переглядів: 315

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
На курсову роботу студенту | На курсову роботу студенту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.