Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Прибуток і графік беззбитковості

Для визначення доцільності запропонованої у бізнес-плані діяльності необхідно визначити та спрогнозувати на найближчі 2 роки прибуток та визначити точки беззбитковості. Отримані результати звести в таблиці, як у наведеному прикладі (табл.).

Таблиця

Прибуток випуску ................................................. у 200... – 200... роках

(назва товару або послуги)

  200.... рік 200.... рік 200.... рік
Прибуток на одиницю продукції      
Прибуток в рік      

 

 

Точка беззбитковості визначається по формулі:

ТБ = (4)

 

Для наочності отриманих результатів в курсовій роботі необхідно побудувати графік беззбитковості.

Проте при будь-якому бізнесі потрібна підтримка об'єму продажів на рівні, здатному забезпечити його виживання. Тому розумна програма маркетингу грає критично важливу роль і вивчається вельми скрупульозно. Ось основні проблеми, які повинні бути розглянутий в цьому розділі.

Реклама, зв'язки з громадськістю, просування товару. Багато початківців або що знаходяться на ранній стадії розвитку фірми не володіють значними засобами для реклами, якщо взагалі їх мають. Підприємці, наприклад, можуть встановлювати контакти з місцевими засобами інформації, які часто пишуть про новий бізнес в окрузі. Таким чином можна отримати безкоштовну рекламу.

За наявності служби зв'язків з громадськістю (public relations) її задачами є:

* Систематичне створіння сприятливого відношення до фірми широких мас населення;

* Здійснення торгових презентацій;

* Проведення інституційної реклами;

* Надання консультаційних послуг.

В бізнес-плані доцільно обґрунтувати заходи по забезпеченню збуту продукції на ринку, розрахунки на рекламні та стимулюючі заходи, тощо. Дані доцільно оформити у вигляді таблиць, так як наведено в табл.

Таблиця

Витрати на просування

Джерело реклами 200.... рік 200.... рік 200.... рік
1.Газети      
2.Журнали      
3.Телебачення      
4.Рекламні щити      
Разом:

В таблиці необхідно точно вказати назву засобу (засобів) масової інформації.

 

Таблиця

Витрати на стимулювання збуту

Вид витрат Метод розрахунку Примітка
     
     
Разом:  

В таблиці вказується захід по стимулюванню збуту. В тексті бізнес-плану необхідно навести пояснення та загальні розрахунки витрат на стимулювання збуту.

Таблиця

Витрати на рекламу в 200..... році

Вид джерела реклами Розрахунок на одне оголошення, грн Витрати по кварталах Разом зі знижкою
І ІІ ІІІ ІV
                       
Газети:                            
Журнали:                            
ТV:                            
Рекламні щити:                            
Разом:

 

 

Таблиця

Витрати на дослідження ринку

Вид витрат 200.... рік 200.... рік 200.... рік
1.Покупка періодики (грн.)      
2.Інтернет (грн.)      
3. Анкетування      
Разом:      

 

Таблиця

Бюджет маркетингової діяльності

Вид витрат 200.... рік 200.... рік 200.... рік
1.Реклама      
2.Стимулювання  
3. Дослідження ринку
Разом:

 




Переглядів: 281

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Собівартість | Пожелания к будущей работе

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.