МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||
Продовження таблиці 7.1
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №8. ВИЗНАЧЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ЗАЛЯГАННЯ ШАРІВ ПО ГЕОЛОГІЧНІЙ КАРТІ. ПОБУДОВА РОЗРІЗУ НАХИЛЕНО ЗАЛЯГАЮЧИХ ШАРІВ ПО ЛІНІЇ, ПРОВЕДЕНІЙ ВХРЕСТ ПРОСТЯГАННЯ ПОРІД І В ДІАГОНАЛЬНОМУ НАПРЯМКУ Мета роботи. На практиці іноді виникає необхідність визначення елементів залягання нахиленого шару (особливо кута падіння. Тому студенти повинні навчитися встановлювати ці параметри.Крім того,студенти повинні навчитися будувати розріз через ділянку порід, що залягають нахилено по геологічній карті, що допоможе прослідкувати характер залягання шарів на глибині і таким чином встановити глибинну будову території. Розрізи через моноклінальні і складчасті структури прийнято будувати вхрест протягання структур. Разом з тим, оскільки на території може бути декілька структурних комплексів порід із різним характером залягання, або елементи залягання деяких шарів не попадають на лінію розрізу, часто доводиться будувати розрізи не вхрест простягання, а в діагональному до простягання напрямку. За таких умов кути падіння шарів будуть відрізнятися від дійсних. На лабораторній роботі студенти повинні засвоїти прийоми побудови розрізу, що не співпадає за напрямком з падінням шарів.
|
|||||||||||||||||||||||||||
|