МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Практичне значенняВулканогенно-осадочні породи широко використовуються у будівництві. Особливо цінним будівельним матеріалом є туфи, які мають високу пористість , що зумовлює їх легкість. Туфи кислого складу використовуються для виробництва цементу та виготовлення скловолокна. Методи вивчення Вулканогенно-осадочні породи вивчаються тими ж методами, як і для вивчення теригенних порід. Порядок виконання роботи Студенти самостійно вивчають різні зразки вулканогенно-осадочних порід, проводять макроопис, знайомляться з мікроскопічною характеристикою. Визначають назви порід відповідно до класифікації вулканогенно – осадочних порід. Контрольні питання 1 Які породи називаються вулканогенно-осадочними? 2 Як утворюються вулканогенно-осадочні породи? 3 Що покладено в основу класифікації вулканогенно-осадочних порід? 4 Які структури і текстури характерні для цих порід? 5 Якими методами вивчаються вулканогенно-осадочні породи? 6 За якою схемою проводиться опис цих порід?
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 4 Гранулометричний (механічний) аналіз Мета і завдання: вивчення способів проведення гранулометричного аналізу, графічних методів його обробки та визначення коефіцієнтів відсортованості, асиметрії і середнього діаметра зерен. Завданням роботи є: - знати способи ситового аналізу; - знати суть аналізу за Сабаніним; - знати піпеточний метод (метод Робінсона); - визначення гранулометричного складу порід у шліфах; - вміти проводити графічну обробку результатів гранулометричного аналізу; - вміти розраховувати і знати суть коефіцієнтів відсортованості, асиметрії і середнього діаметра зерен; - значення гранулометричного аналізу при літологічних аналізах.
|
||||||||
|