Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Верхньокам’яновугільні відклади Дніпровсько-Донецької западини

 

8) Органічні та неорганічні включення.

а) Органічні залишки зустрічаються в багатьох осадочних породах: глинистих, карбонатних, фосфатних, каустобіолітах, рідше - в уламкових , піщаних та алевролітових. Для інших осадочних утворень органогенна частина не характерна, і якщо присутня в них, то в дуже обмежених кількостях. Вміст органічних решток в осадочних породах може становити від 0 до 100%. При вивченні органічних решток необхідно вказати на їх кількість, характер розподілу в породі, ступінь збереження і розмір, по можливості визначити видовий склад. Серед органічних решток часто зустрічається форамініфери, гастроподи, брахіоподи, голкуваті, моховатки, корали, остракоди, водорості. Ці рештки заповнені здебільшого кальцитом.

До органічних решток, що заповнені опалом, належать діатомеї, радіолярії, губки та інші. Спостерігаються в шліфах також пелітоморфні залишки гумусу рослинного походження.

Визначення класової приналежності організмів має дуже велике значення для правильного визначення назви породи, встановлення умов осадконакопичення, визначення віку порід і кореляції розрізів.

б) Неорганічні включення. В осадочних породах спостерігаються часто неорганічні включення. До них відносяться різні конкреції, новоутворення.

Необхідно вказати на кількість включень, їх склад, розміри, характер розподілу в породі.

9) Вторинні зміни.

До таких властивостей відносяться тріщинуватість, виникнення нових мінералів, озалізнення та інше.

Описуються також ознаки характерні для процесів ката - та метагенезу, метаморфізму.




Переглядів: 251

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Безцементове з’єднання уламкового матеріалу. | Порядок виконання роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.