МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Порядок виконання роботиВідрегулювати мікроскоп і повторити методику вивчення гірських порід в шліфах згідно з “Лабораторним практикумом з петрографії”, 1999р. Описати мікроскопічно уламкову породу в шліфі за вищеприведеною схемою. Контрольні питання 1 Які переваги мають мікроскопічні дослідження над макроскопічними? 2 За якою схемою проводиться мікроскопічне вивчення уламкових порід? 3 Як розподіляється уламковий матеріал в осадочних породах? 4 Що таке відсортованість уламкового матеріалу? 5 Які мінерали називаються головними, другорядними та акцесорними? 6 Які породи називаються мономінеральними, олігоміктовими і полімінеральними? 7 Які породи називаються аркозами та грауваками? 8 Які типи цементу виділяють за співвідношенням уламкової і цементуючої частини? 9 Які типи цементу виділяють за мінеральним складом? 10 Які Ви знаєте вторинні типи цементу? 11 Які види безцементного з’єднання уламкового матеріалу Ви знаєте? 12 Дайте характеристику органічних та неорганічних включень в осадочних породах? 13 Які вторинні зміни спостерігаються в уламкових породах? ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 6 Дослідження породоутворюючих та акцесорних
Мета і завдання: вивчення методів дослідження породоутворюючих та акцесорних мінералів у важких рідинах, магнітному полі та імерсії. Завданням роботи є: - знати для вирішення яких літологічних та петрографічних завдань вивчаються мінерали в важких рідинах, магнітному полі та імерсії; - знати, які важкі рідини використовуються при розділенні мінералів на важку і легку фракції; - вміти розділяти мінерали за магнітними властивостями; - вміти визначати мінерали в імерсійних препаратах за оптичними властивостями. Теоретичні положення
|
||||||||
|