Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порядок виконання роботи

Відрегулювати мікроскоп і повторити методику вивчення гірських порід в шліфах згідно з “Лабораторним практикумом з петрографії”, 1999р. Описати мікроскопічно уламкову породу в шліфі за вищеприведеною схемою.

Контрольні питання

1 Які переваги мають мікроскопічні дослідження над макроскопічними?

2 За якою схемою проводиться мікроскопічне вивчення уламкових порід?

3 Як розподіляється уламковий матеріал в осадочних породах?

4 Що таке відсортованість уламкового матеріалу?

5 Які мінерали називаються головними, другорядними та акцесорними?

6 Які породи називаються мономінеральними, олігоміктовими і полімінеральними?

7 Які породи називаються аркозами та грауваками?

8 Які типи цементу виділяють за співвідношенням уламкової і цементуючої частини?

9 Які типи цементу виділяють за мінеральним складом?

10 Які Ви знаєте вторинні типи цементу?

11 Які види безцементного з’єднання уламкового матеріалу Ви знаєте?

12 Дайте характеристику органічних та неорганічних включень в осадочних породах?

13 Які вторинні зміни спостерігаються в уламкових породах?

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 6

Дослідження породоутворюючих та акцесорних
мінералів у важких рідинах, магнітному полі та імерсії.

 

Мета і завдання: вивчення методів дослідження породоутворюючих та акцесорних мінералів у важких рідинах, магнітному полі та імерсії.

Завданням роботи є:

- знати для вирішення яких літологічних та петрографічних завдань вивчаються мінерали в важких рідинах, магнітному полі та імерсії;

- знати, які важкі рідини використовуються при розділенні мінералів на важку і легку фракції;

- вміти розділяти мінерали за магнітними властивостями;

- вміти визначати мінерали в імерсійних препаратах за оптичними властивостями.

Теоретичні положення




Переглядів: 309

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Верхньокам’яновугільні відклади Дніпровсько-Донецької западини | Розподілення мінералів за питомою вагою

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.