Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порядок виконання роботи

Студенти повинні добре засвоїти теоретичний матеріал і тільки після цього під керівництвом викладача проводять макро- та мікроскопічну характеристику порід за наведеною схемою.

Контрольні питання

1 Які породи називаються глинистими?

2 На які три групи поділяються глинисті породи?

3 Який мінеральний і хімічний склад глинистих порід?

4 Як проводиться макроскопічне вивчення глинистих порід?

5 Які фізико – хімічні властивості характерні для різних за мінеральним складом глинистих порід?

6 За якими оптичними властивостями визначаються різні за мінеральним складом глинисті породи?

7 В яких фаціальних умовах формуються глинисті породи?

8 Яке практичне значення мають глинисті породи?

 

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 8

Макро- та мікроскопічне дослідження біогенних та хемогенних карбонатних порід

 

Мета і завдання: макро- і мікроскопічний опис карбонатних порід, визначення їх мінерального та органогенного складу, структурних і текстурних особливостей, генезису.

Завданням роботи є:

- вміти характеризувати окремі типи карбонатних порід: вапняки хемогенні та органогенні, мергелі, доломіти, крейду та ін.

- навчитись правильно описувати карбонатні породи як макроскопічно, так і під мікроскопом ;

- знати класифікацію карбонатних порід і характеристику їх головних різновидів.




Переглядів: 285

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вивчення в шліфах | Теоретичні положення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.