МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||
Мотивація.Організаційний момент. Підведення підсумків, оцінювання результатів. Г. Презентація результатів виконання вправи. Б. Події на групи і розподіл ролей. Інтерактивна вправа (робота в малих групах). Представлення теми та очікуваних навчальних результатів. 3. Надання необхідної інформації. Актуалізація („виклик") старих знань. А. Інспектування ~ вчитель розповідає учням про цілі вправи, правила, яких необхідно дотримуватися, про послідовність дій і кількість часу на виконання завдань і запитує, чи все зрозуміло. В. Виконання завдання - вчитель виступає як організатор, як помічник, як ведучий конференції, надає учасникам максимум можливостей для самостійної роботи і навчання в співробітництві один з одним. Хід уроку: Європа - спільний дім для всіх свропейців, де географія й історія тісно пов'язаш між собою долі багатьох країн і народів. Україна - європейська держава. Вона намітила курс на розвиток ринкової економіки, на інтеграцію в європейські структури. Ви майбутні працівники різноманітних' галузей НГК України. Тому саме вам потрібно знати, як живуть і чого хочуть сучасні європейці, адже саме вам доведеться поглиблювати зовнішньоекономічні зв язки нашої держави з різними країнами світу, а особливо із Західною Європою. Адже ..вижити в сучасному світі, залишаючись гордою одиночкою, дуже проблематично ". Єаме ці слова, сказані прем 'ср-міністром Великобританії Іоні Блером і будуть епіграфом до нашого уроку. 3.Оголошення та представлення теми та очікуваних навчальних результатів (інтерактивні вправи „Мікрофон" ,"Незакінчені речення", „Очікування"). А яку Європейську країну ми будемо вивчати на сьогоднішньому нашому уроці, ви вже здогадаїися з оформлення нашого класу. (Великобританію). Сьогодні я запрошую вас у цікав\ мандрівку до прекрасної острівної держави Західної Європи -Сполученого королівства Великої Британії та Північної Ірландії, яку ще у 43 р. н.р. римський імператор Гай Юлій Цезар назвав ..Туманним А.іьбіоном". ..Альбіон" -у перекладі означає білий. Пропоную вам здійснити мандрівкх до цієї країни на борту комфортабельного аеробуса компанії „Авіалінії України". Ось гак я собі \ являю цей літак. (На дошці малюнок літака , виконаний крейдою.) Скажіть, будь ласка, що ви очікчєте від сьогоднішнього уроку? Пропоную вашу відповідь озвучувати в уявний мікрофон, починаючи з незакінченого речення „Я очікую від сьогоднішнього уроку..."'. Як мікрофон, я вибрала для вас цьогорічний символ року - „мавпочку". Я рада , що уявний мікрофон викликав посмішку на вашому обличчі, адже всі ми знаємо, що сміх чи навіть усмішка продовжує наше життя. (Вчитель переоає "мікрофон" учням, і бажаючі по черзі висловлюють свою думку щодо очікувань від сьогоднішнього уроку. Вчитель записує очікування на крилах "літака"). Дякую за висловлені думки. Вони в тій чи іншій мірі співпадають з метою нашого уроку -навчитися давати економіко-географічну характеристику Великобританії, глибше познайомитись з життям та характером її жителів для того, щоб отримані знання використовувати у своїй майбутній діяльності. Прошу записати в робочих зошитах тему сьогоднішнього уроку, епіграф до нього:.,Вижити в сучасному світі, зачищаючись гордою одиночкою, дуже проблематично", і такі проблемні питання: 1. Як реалізується у Великобританії гасло, висунуте правлячою лейбористською партією на виборах 2001р.: „Поставити Британію в серце Європи... Британія належить Європі""9 2. Чи згідні ви із словами прем'єр-міністра Великобританії Тоні Блера „Вижити в сучасному світі, залишаючись гордою одиночкою, дуже проблематично"1? Доведіть свою думку. З.Як символ Великобританії (дуб) можна пов'язати з характером самих англійців? У мандрівку до Великобританії ми відправимось, як члени наукової делегації, що складається з географів, економістів, демографів. Тому ви будете вести записи з допомогою таблиці. Розділіть сторінку зошита на дві колонки. У першій лівій колонці ви будете записувати все те, що вам відомо про Великобританію, у другій те , що ви дізнались.
Читайте також:
|
||||||||||
|