Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Мотивація.

Організаційний момент.

Підведення підсумків, оцінювання результатів.

Г. Презентація результатів виконання вправи.

Б. Події на групи і розподіл ролей.

Інтерактивна вправа (робота в малих групах).

Представлення теми та очікуваних навчальних результатів.

3. Надання необхідної інформації. Актуалізація („виклик") старих знань.

А. Інспектування ~ вчитель розповідає учням про цілі вправи, правила, яких необхідно дотримуватися, про послідовність дій і кількість часу на виконання завдань і запитує, чи все зрозуміло.

В. Виконання завдання - вчитель виступає як організатор, як помічник, як ведучий конференції, надає учасникам максимум можливостей для самостійної роботи і навчання в співробітництві один з одним.

Хід уроку:

Європа - спільний дім для всіх свропейців, де географія й історія тісно пов'язаш між собою долі багатьох країн і народів. Україна - європейська держава. Вона намітила курс на розвиток ринкової економіки, на інтеграцію в європейські структури. Ви майбутні працівники різноманітних' галузей НГК України. Тому саме вам потрібно знати, як живуть і чого хочуть сучасні європейці, адже саме вам доведеться поглиблювати зовнішньоекономічні зв язки нашої держави з різними країнами світу, а особливо із Західною Європою. Адже ..вижити в сучасному світі, залишаючись гордою одиночкою, дуже проблематично ". Єаме ці слова, сказані прем 'ср-міністром Великобританії Іоні Блером і будуть епіграфом до нашого уроку.

3.Оголошення та представлення теми та очікуваних навчальних результатів (інтерактивні вправи „Мікрофон" ,"Незакінчені речення", „Очікування").

А яку Європейську країну ми будемо вивчати на сьогоднішньому нашому уроці, ви вже здогадаїися з оформлення нашого класу. (Великобританію).

Сьогодні я запрошую вас у цікав\ мандрівку до прекрасної острівної держави Західної Європи -Сполученого королівства Великої Британії та Північної Ірландії, яку ще у 43 р. н.р. римський імператор Гай Юлій Цезар назвав ..Туманним А.іьбіоном". ..Альбіон" -у перекладі означає білий.

Пропоную вам здійснити мандрівкх до цієї країни на борту комфортабельного аеробуса компанії „Авіалінії України". Ось гак я собі \ являю цей літак. (На дошці малюнок літака , виконаний крейдою.)

Скажіть, будь ласка, що ви очікчєте від сьогоднішнього уроку? Пропоную вашу відповідь озвучувати в уявний мікрофон, починаючи з незакінченого речення „Я очікую від сьогоднішнього уроку..."'. Як мікрофон, я вибрала для вас цьогорічний символ року - „мавпочку". Я рада , що уявний мікрофон викликав посмішку на вашому обличчі, адже всі ми знаємо, що сміх чи навіть усмішка продовжує наше життя. (Вчитель переоає "мікрофон" учням, і бажаючі по черзі висловлюють свою думку щодо очікувань від сьогоднішнього уроку. Вчитель записує очікування на крилах "літака").

Дякую за висловлені думки. Вони в тій чи іншій мірі співпадають з метою нашого уроку -навчитися давати економіко-географічну характеристику Великобританії, глибше познайомитись з життям та характером її жителів для того, щоб отримані знання використовувати у своїй майбутній діяльності.

Прошу записати в робочих зошитах тему сьогоднішнього уроку, епіграф до нього:.,Вижити в сучасному світі, зачищаючись гордою одиночкою, дуже проблематично", і такі проблемні питання:

1. Як реалізується у Великобританії гасло, висунуте правлячою лейбористською партією на виборах 2001р.: „Поставити Британію в серце Європи... Британія належить Європі""9

2. Чи згідні ви із словами прем'єр-міністра Великобританії Тоні Блера „Вижити в сучасному світі, залишаючись гордою одиночкою, дуже проблематично"1? Доведіть свою думку.

З.Як символ Великобританії (дуб) можна пов'язати з характером самих англійців?

У мандрівку до Великобританії ми відправимось, як члени наукової делегації, що складається з географів, економістів, демографів. Тому ви будете вести записи з допомогою таблиці. Розділіть сторінку зошита на дві колонки. У першій лівій колонці ви будете записувати все те, що вам відомо про Великобританію, у другій те , що ви дізнались.

ЗНАЮ ДІЗНАВСЯ

Читайте також:

  1. Державна служба: організація, види функції та мотивація.
  2. Репродуктивна поведінка, репродуктивна установка, репродуктивна мотивація.




Переглядів: 524

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мотивація | Коротка історична довідка

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.