МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Мікро і макросередовище підпорядковане певному правовому середовищу, тобто сукупності певних законів, які діють у суспільстві на даний часЗовнішнє середовище і взаємодія підприємства з ним Зовнішнє середовище – це сукупність господарських суб’єктів, різних економічних, природних, національних і інших зовнішніх відносно підприємства умов і чинників, що діють у глобальному оточенні. Залежно від характеру впливу зовнішнє середовище поділяють на мікро та макросередовище. Мікросередовище – це середовище прямого впливу на підприємство. Його утворюють певні суб’єкти : споживачі, конкуренти, державні органи, фінансово – кредитні установи, агенства по наданню маркетингових послуг, рекламні і страхові компанії, транспортні організації. Макросередовище – це різні економічні, природні, демографічні, політичні, екологічні, міжнародні, науково – технічні умови і фактори за якими підприємство має уважно стежити та правильно оцінювати пов’язані з ними загрози чи вигоди при розробці своєї підприємницької стратегії. Всі ці фактори мікро і макросередовище неоднаково впливають на діяльність підприємства одні позитивно, інші негативно, вплив третіх залишається нейтральним. Однак кожне підприємство повинно аналізувати і давати оцінку зовнішньому середовищу в якому воно працює з тим, щоб бути конкурентноздатним і забезпечувати ефективну свою діяльність
5. Інформаційне забезпечення економічної діяльності підприємства. Господарська діяльність підприємства є процесом створення, переробки, і використання інформації. Від того наскільки правильно буде організований цей процес, будуть залежати результати цого діяльності. Недарма в бізнесі існує прислівя „Хто володіє інформацією, той володіє світом” Інформація – це впорядковане повідомлення про процеси та явища, що відбуваються в зовнішньому середовищі, сукупність певних знань і даних. Економічна інформація – це сукупність відомостей про економічну діяльність підприємств та інших підрозділів народного господарства. В управлінні підприємством використовуються різні види інформації: такі, що належать безпосередньо до діяльності певного структурного підрозділу, і такі, що характеризують функціонування інших служб підприємства, стан галузі, економіку країни в цілому. Економічну інформацію класифікують за такими параметрами: За місцем утворення: ü внутрішня ü зовнішня За рівнем доступності: ü конфіденційна ü відкрита За стадіями перетворення: ü вхідна ü вихідна (проміжна або результатна) За стабільністю6 ü постійна ü умовно – постійна ü змінна За насиченістю: ü достатня; ü недостатня; ü надлишкова. За ознакою: ü якісна ü кількісна За способом фіксації: ü усна ü документальна (на паперовому або машинному носії) За елементами структури: ü реквізит ü показник ü масив ü потік За стадіями управління економічна інформація буває: → нормативна -- норми витрат, норми виробітку, норми амортизаційних відрахувань, розцінки, ставки, тарифи і інше; → планова -- перспективні плани, поточні плани, оперативні плани; → облікова -- дані бухгалтерського, статистичного і оперативного обліку, дані податкового обліку; → поза облікова – офіційні документи (закони, укази, постанови, акти ревізій та акти перевірок, документи господарсько--правового характеру (договори, угоди, претензії), рішення зборів акціонерів, засновників, матеріали спеціальних досліджень, дані соціологічних опитувань, усна інформація тощо. → аналітична – дані економічного аналізу; → прогнозна – різні передбачення про розвиток у майбутньому періоді. Читайте також:
|
||||||||
|