МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Сприймання як психологічний процес та його властивості: предметність, цілісніть, вибірковість, константність, осмисленістьСприймання– це відображення в свідомості людини предметів або явищ об'єктивної дійсності внаслідок їх дії на аналізатори . У чуттєвому пізнанні відчуття та сприймання виявляються в єдності. Перехід від відчуттів до сприймань – це перехід до складнішого і повнішого відображення людиною оточуючого світу . Насамперед слід ознайомитись з особливостями сприймання Такими особливостями є : Цілісність – структурна єдність частини сприйнятого , коли навіть за окремою рисою вимальовується об'єкт у всій повноті і багатогранності ; за пелюсткою – квітка , за контурами – постать , за запахом – речовина ; Предметність – віднесення образу сприйнятого предмета до самого предмета , в результаті відбувається об'єктивізація – образ начебто зливається з самим об'єктом : ми бачимо не відображення будинка , зошита , книги у нашому мозку , а сам будинок , зошит ,книгу ; Осмисленість – розуміння суті сприйнятого об'єкта , його призначення , належності до певної групи .класу , категорії об'єктів : розглядаючи місто, ми жилі будинки спиймаємо як споруди для мешкання людей , школи як учбові заклади , сквери як місця для відпочинку і т. д. ; Константність– відносна постійність образу сприйнятого об'єкта . Незважаючи на зміни умов сприймання – віддалі , освітленості у просторі, далекі об'єкти дають на сітківці ока малий , відбиток . але сприймаються не як малі , а як віддалені . Вибірковість - це виокремлення окремих предметів та явищ з усього різноманіття навколишнього середовища, водночас як інші об'єкти реального світу є фоном нашого сприймання, тобто не відображаються. У вибірковості розкривається активність процесу сприймання як вияв змістовної сторони діяльності людини. Вибірковість сприймання визначається інтересами, установками та потребами особистості.
|
||||||||
|