МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Варіант № 9.Завдання 17. Основні ознаки наукової школи: а) наявність наукового лідера; б) висока наукова кваліфікація дослідників, згуртованих навколо лідера; в) значимість отриманих наукових результатів у певній галузі; г) оригінальність методики досліджень. Завдання 18. Назвіть суб’єкти наукової діяльності: а) науково-педагогічні працівники; б) студенти, асистенти; в) вчені; г) наукові працівники.
Варіант № 10. Завдання 19. Побудувати ієрархічну схему управління науковою діяльністю в Україні: а) відділи з галузей науки; б) Національна академія наук (НАН); в) Державний комітет у справах науки і технологій; г) територіальні відділення; д) науково-дослідні інститути; є) Державні академії наук; ж) лабораторії, сектори; з) навчальні заклади. Завдання 20. Дати визначення поняття «наукове дослідження»: а) цілісний підхід до вивчення окремих явищ; б) застосування історичного підходу до пізнання дійсності; в) цілеспрямоване вивчення явищ і процесів, аналіз впливу на них різних факторів, а також вивчення взаємодії між явищами.
Варіант № 11. Завдання 21. Які риси характерні для наукового дослідження: а) актуальність; б) доказовість; в) об’єктивність; г) відтворюваність; д) точність. Завдання 22. Об’єкти дослідження — це: а) підприємство або галузь; б) процес чи явище, яке породжує проблемну ситуацію і вибране для дослідження; в) навколишній матеріальний світ і його відображення у свідомості людини.
Варіант № 12. Завдання 23. Предмет дослідження — це: а) явище або процес, вибрані для пізнання; б) фактори та взаємовідносини між ними; в) властивості явищ, процесів, досліджувані з певною метою стосовно їх ставлення до об’єкта. Завдання 24. Емпіричний рівень пізнання — це: а) описування; б) вимірювання; в) експеримент; г) спостереження.
Варіант № 13. Завдання 25. Методи теоретичного рівня пізнання: а) системний; б) математичне моделювання; в) аксіоматичний; г) діалектичний; д) групування і кореляції. Завдання 26. Формалізувати модель наукового пізнання: а) логічний висновок; б) виявлення відхилень від правил; в) первинне емпіричне узагальнення; г) встановлення емпіричних фактів; д) винахід теоретичної гіпотези з новою аргументацією.
|
||||||||
|