МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Варіант № 14.Завдання 27. Науково-дослідницька діяльність студентів — це: а) навчання елементам дослідницької діяльності при вивченні спецкурсу; б) наукові дослідження студентів під керівництвом професорсько-викладацького складу в процесі навчання та підготовки дипломних (курсових) робіт; в) участь у студентських конференціях, наукових гуртках в поза аудиторний час; г) підготовка наукових статей. Завдання 28. Побудувати правильні відповіді: 1) спостереження — це... 2) порівняння — це... 3) вимірювання — це... 4) експеримент — це... а)встановлення подібності предметів і явищ; б) процедура визначення кількісного значення процесу; в) засіб отримання первинної інформації про явище; г) вивчення окремих властивостей явища в спеціально створених умовах.
Варіант № 15. Завдання 29. Вимоги до вибору теми дослідження: а) актуальність; б) перспективність; в) відповідність профілю навчання; г) ступінь відповідності до загальнонаукової проблеми кафедри. Завдання 30. Установіть черговість етапів виконання науково-дослідної роботи: а) уточнення проблеми і складення змісту; б) вивчення літературних джерел; в) вибір теми; г) визначення мети дослідження; д) формулювання завдань; є) визначення гіпотези; ж) проведення експерименту, досліду; з) аналіз результатів експерименту та систематизація накопиченого матеріалу; і) складання розширеного плану роботи; й) літературне оформлення.
Варіант № 16. Завдання 31. За яких умов гіпотеза переконлива? а) не суперечить принципам наукового пізнання; б) пояснює всі фактори, для вивчення яких вона висувається; в) принципово перевіряється; г) логічно не суперечлива; д) максимально проста; є) все зазначене правильне. Завдання 32. За якими напрямами визначається ефективність науково-дослідних робіт: а) культурологічними; б) соціальними; в) економічними; г) науково-технічними; д) етнографічними.
|
||||||||
|