МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
У білках, жирах, вуглеводах та енергіїТЕМА 2 ОСОБЛИВОСТІ ХАРЧУВАННЯ РІЗНИХ ВІКОВИХ ГРУП НАСЕЛЕННЯ
Харчування дітей
Під час складання раціонів харчування слід виходити з того, що організм дітей має такі особливості: недосконалість регуляторних систем, незавершеність формування травної системи та інших органів, висока інтенсивність зростання, перевага процесів асиміляції над процесами дисиміляції, велика рухливість дітей. Слід також враховувати можливу дію на організм дітей низки шкідливих чинників навколишнього середовища, що пов’язані з НТП. Фізіологічна потреба в основних харчових та мінеральних речовинах, вітамінах та енергії для дітей і підлітків визначається, перш за все, залежно від віку. Відповідно до цього весь період зростання дітей поділяють на вікові групи, що характеризуються відмінностями в темпах розвитку та росту різних органів та систем організму. Норми споживання основних харчових речовин та енергії, які рекомендовані для дітей різного віку Міністерством охорони здоров'я України, наведено у таблицях 2.1-2.3. Потреба дітей та підлітків у основних харчових речовинах, особливо у білках, на 1 кг маси тіла тим вища, чим менший вік дитини. Слід вважати, що діти, яких годують грудним молоком їхні матері, споживають ідеальний для свого організму білок, а тому на 1 кг маси тіла їм потрібно меншу його кількість, ніж дітям, що отримують штучне годування. Співвідношення (за масою) в раціоні харчування між білками, жирами та вуглеводами повинно складати відповідно 1:1:4. Таблиця 2.1– Добова потреба дитячого населення у білках, жирах, вуглеводах та енергії
Продовження табл. 2.1
* Для дітей 0-12 місяців життя потребу наведено з розрахунку на 1 кілограм маси тіла. ** 0,7 – добова потреба в олії (із розрахунку на 1 кілограм маси тіла)
Таблиця 2.2 – Добова потреба дитячого населення у вітамінах
Таблиця 2.3 – Добова потреба дитячого населення у мінеральних речовинах
Якісний та кількісний склад раціонів харчування повинен забезпечити потребу організму дитини в речовинах, з яких в його клітинах та тканинах можуть синтезуватися власні структури, що необхідні для процесів життєдіяльності, пристосування та захисних реакцій. Дітям, як джерело засвоюваних білків, у раціон слід включати молоко та молочні продукти в кількостях, що відповідають віку; нежирну рибу, нежирні сорти м’яса, яйця, твердий сир. Для забезпечення потреби в жирах у харчування слід вводити вершкове масло, різну олію. Для забезпечення потреби у вуглеводах включають свіжі ягоди, фрукти, овочі, соки з них, пюре. Слід регламентувати прийом солодощів, тортів, тістечок, які сприяють надмірній вазі тіла та карієсу. Для профілактики рахіту слід використовувати джерела вітаміну Д3 та кальцію. Приймання їжі повинно бути не менш, ніж 4 рази.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|