Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Заняття № 13

Форма самостійної роботи студента Підготовка, моделювання ситуації щодо формування проекту висновку судово-бухгалтерської експертизи
Вид заняття Рольова гра «Формування підсумкових документів судово-бухгалтерської експертизи». Письмове бліц-опитування
Тема заняття Специфіка формування підсумкових документів експертом-бухгалтером залежно від матеріалів конкретної справи
Завдання та план заняття Усне опитування студентів в контексті рольової гри «Формування підсумкових документів судово-бухгалтерської експертизи»; письмове бліц-опитування студентів. Ознайомитися з висновком експерта-бухгалтера, його структурою та змістом. Визначити: процесуальну оцінку висновку судово-бухгалтерської експертизи органами попереднього слідства та судом; специфіку складання висновку експерта-бухгалтера в судовому засіданні; особливості складання повідомлення про неможливість надання висновку. З’ясувати виявлення та усунення обставин, що сприяють скоєнню правопорушень у провадженні судово-бухгалтерської експертизи
Знання та навички (компетентності, набуті студентами під час підготовки та проведення заняття) Оволодіння знаннями щодо формування висновку експерта-бухгалтера, знати його структуру; розуміти процесуальну оцінку висновку судово-бухгалтерської експертизи та особливості складання повідомлення про неможливість надання висновку, розвиток критичного та аналітичного мислення внаслідок рольової гри «Формування підсумкових документів судово-бухгалтерської експертизи», та оволодіння навичками роботи в команді
Порядок і форма оцінювання та контролю знань Максимальна кількість балів − 5 (3 бали за усну відповідь, 2 бали за письмове бліц -опитування)

 

Тема заняття Перелік питань, попереднє вивчення яких необхідне для виконання завдання Зміст семінарського заняття  
Специфіка формування підсумкових документів експертом-бухгалтером залежно від матеріалів конкретної справи. 1. Висновок експерта-бухгалтера, його структура та зміст. 2. Процесуальна оцінка висновку судово-бухгалтерської експертизи органами попереднього слідства та судом. 3. Специфіка складання висновку експерта-бухгалтера в судовому засіданні. 4. Особливості складання повідомлення про неможливість надання висновку. 5. Виявлення та усунення обставин, що сприяють скоєнню правопорушень у провадженні судово-бухгалтерської експертизи.   1. Обговорення теоретичних питань у формі рольової гри «Формування підсумкових документів судово-бухгалтерської експертизи». (усне опитування ). 2. Опрацювання та закріплення питань, винесених на попереднє вивчення теми заняття (письмове бліц-опитування).   При підготовці до семінарського заняття див: Гуцаленко Л.В., Михальчишина Л.Г., Сидорчук В.М., Пентюк І.К. Судово-бухгалтерська експертиза. Навч. посіб. – К.: Центр учбової літератури, 2011. – с.129 – 136.

 

У процесі рольової гри застосовуються мультимедійні засоби. Після колективного розгляду, обговорення та вирішення ситуаційного завдання оцінювання роботи кожного студента здійснюється шляхом усного та письмового опитування.




Переглядів: 267

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Заняття № 12 | Заняття № 14

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.