Робота в малих творчих групах (формування підсумкових документів суб’єктами фінансово-господарського контролю та їх порівняльна характеристика).
Тема заняття
Специфіка формування підсумкових документів експертом-бухгалтером залежно від матеріалів конкретної справи
Завдання та план заняття
Формування підсумкових документів експерта-бухгалтера.
Надати порівняльну характеристику підсумкових документів експерта-бухгалтера, ревізора та аудитора та представити у вигляді таблиці за критеріями: структура підсумкового документу нормативно-правове забезпечення, право підпису та правова оцінка документів
Знання та навички (компетентності, набуті студентами під час підготовки та проведення заняття)
Знання щодо формування підсумкових документів експерта-бухгалтера (ревізора, аудитора) та процесуальної оцінки висновку судово-бухгалтерської експертизи і особливостей складання повідомлення про неможливість надання висновку.
Порядок і форма оцінювання та контролю знань
Максимальна кількість балів – 2 (студент отримує, коли дав вичерпну, обґрунтовану відповідь, якісно зробив презентацію практичного завдання, відповів на усі поставлені запитання вичерпно та ґрунтовно).
Тема
заняття
Перелік питань, попереднє вивчення яких необхідне для виконання завдання
Зміст практичного заняття
Специфіка формування підсумкових документів експертом-бухгалтером залежно від матеріалів конкретної справи.
1. Висновок експерта-бухгалтера, його структура та зміст.
2. Процесуальна оцінка висновку судово-бухгалтерської експертизи органами попереднього слідства та судом.
3. Специфіка складання висновку експерта-бухгалтера в судовому засіданні.
4. Особливості складання повідомлення про неможливість надання висновку.
5. Виявлення та усунення обставин, що сприяють скоєнню правопорушень у провадженні судово-бухгалтерської експертизи.
1. Вирішення ситуаційних завдань за темою в творчих малих групах та їх презентація за допомогою технічних засобів і програмного продукту Power Point.
Приклад типових ситуаційних завдань для малих груп представлений у п. 6.1.2.1 «Робочої навчальної програми», решта завдань надається викладачем.
Студенти діляться на малі творчі групи і готують ситуаційні завдання та надають викладачу на перевірку у письмовому вигляді, презентацію проводять на практичному занятті за допомогою технічних засобів і програмного продукту Power Point