Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






I. Повторення й аналіз фактів (записать конспект в тетрадь)

Урок 3

Рівнобедрений трикутники. Повторення.

Мета: повторити та систематизувати знання про ознаки та властивості рівнобедреного трикутника, повторити та вдосконалити вміння використовувати набуті знання під час розв'язування типових вправ.

I. Повторення й аналіз фактів (записать конспект в тетрадь)

1. Рівнобедрений трикутник

Озн: трикутник на­зивається рівнобедреним, якщо в нього дві сторони рівні.

∆АВС — рівнобедрений (АВ = ВС).

АС — основа, АВ і ВС — бічні сторони. РАВС = 2АВ + АС.

 

2. Рівносторонній трикутник

Озн: трикутник на­зивається рівностороннім, якщо в нього всі три сто­рони рівні.

∆АВС — рівносторонній

(АВ = ВС = АС). РАВС = 3АВ.

3. Властивості кутів трикутника

У рівнобедреному трикут­нику АВС кути А і С рів­ні.

 

У рівносторонньому трикут­нику АВС: A = B = C = 60°.

Ознаки

Ознака рівнобедреного три­кутника: якщо в ∆АВС кути А і С рівні, то ∆АВС — рівнобедрений.

Ознака рівностороннього трикутника: якщо в ∆АВС: кути А, В і С рівні, то ∆АВС — рівносторонній.




Переглядів: 440

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Удосконалення вмінь (записати в зошит) | Прямокутний трикутник

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.