МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Типологія проектівТипологічні ознаки, що називають педагоги: - домінуюча у виконанні проекту діяльність; - предметно-змістова галузь; - характер координації проекта; - характер контактів; - кількість учасників проекта; - тривалість виконання проекта. За першою ознакою розрізняють такі типи проектів. Дослідницькі – потребують добре обміркованої структури, визначеної мети, актуальність предмета дослідження, продуманості методів, в тому числі й експериментальних; вони повністю підпорядковуються логіці дослідження і мають відповідну структуру. Творчі – не мають чітко опрацьованої структури, спільна діяльність розвивається, підпорядковуючись жанру кінцевого результату та інтересам учасників (свято, газета, драматизація тощо). Ігрові (рольові) – учасники беруть на себе ролі, обумовлені характером і змістом проекта. Це можуть бути і літературні персонажі, і реально існуючі особистості, стосунки яких імітуються і творчо ускладнюються. Інформаційні (ознайомлюючи-орієнтувальні) – спрямовані на збирання інформації пр. який-небудь об’єкт, явище і ознайомлення учасників проекту з цією інформацією, проаналізованою та узагальненою. Структура тут може бути такою: - визначення мети і актуальності; - пошук джерел інформації; - обробка інформації (аналіз і узагальнення); - представлення результатів. Такий проект може бути самостійним і частиною дослідницького. Практико-орієнтовні – проекти, які орієнтовані на чітко визначений практичний результат (документ, програму, словник, шкільний сад тощо). За другою ознакою – предметно-змістовою галуззю виділяють два типи проектів: - монопроекти – проводять в рамках одного проекта (фізики, біології, історії тощо); - між предметні – проекти, які інтегрують різні предметні галузі, виконують в позаурочний час. За характером координації проекти можуть бути: - з відкритою координацією, коли ясно хто і як спрямовує дії учасників; - прихованою координацією – коли дітям дається можливість самостійно вести роботу, або координатор – один з учасників і спрямовує роботу як самостійний керівник. За характером контактів проекти бувають: - внутрішні або регіональні – здійснюються в межах країни, регіону, школи, класу; - міжнародні – в яких беруть участь представники різних країн (часто тут використовуються інформаційні засоби). За кількістю учасників проекти поділяються на: - особистісні; - парні; - групові. За тривалістю виконання проекти розділяють: - короткотривалі (протягом кількох уроків з одного предмета); - середньої тривалості (від тижня до місяця); - довготривалі (кілька місяців).
|
||||||||
|