МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Субота.Субота в єврейській традиції – це не є неділя, а неділя - не є субота. Субота має значення сама у собі – це Ісус Христос. Три рівні, що пояснюють значіння суботи в єврейській традиції. - Книга виходу: традиція Ягвістів. Тижневий відпочинок, що правдоподібно приходить з вавилонської культури де субота була – табу. Приносило нещастя робити щось в суботу; - Книга второзаконня: пригадка виходу, історії спасіння, символогізм; - книга левіта: традиція священика. Пригадує відпочинок Бога після шести днів творіння, день культу. Для євреїв субота стала магнітом що притягнув та сконцентрував всі аспекти реальності єврейського народу. В Н. З. говориться набагато більше про суботу ніж про неділю. Проте в одному контексті є зрозуміле відкинення суботи (Кол. 2; Євр. 4) де мова йде про тінь, символ правдивої суботи; нова субота, правдивий відпочинок, сповнення, Ісус. З’являється напрямок віддалення від єврейського способу мовлення. На приклад – не вживається слово жертвоприношення. В первісній християнській спільноті не був проблемою той факт, що деякі навернені євреї слідували деяким практикам єврейським, проблемою було знати що потрібно було питати у новонавернених з поган. Для того, щоб вони не вживали обрядів Ст. З. все було оживлене особою Христа. Пізніше, починаючи від ІІІ ст. приходить віднайдення Ст. З., а разом з цим відродження певних термінів. Христос зі своїми учнями застановлявся над суботою, проте Христос її порушував щоб показати, що вона – реальність відносна. Євангелісти показують Христа господарем (паном) суботи. Він правдивий відпочинок (Мт. 11 – прийдіть до мене всі …).
|
||||||||
|