МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Модуль самостійної роботиЛітература 1.Історія педагогіки / За ред. М.В.Левківського. – Харків: “ОВС”, 2002.- 240с. 2.Любар О.О., Стельмахович М.Г., Федоренко Д.Т. Історія української педагогіки. /За ред. М.Г.Стельмаховича. – К.: ІЗМН, 1998. – 356с. 3.Персоналії в історії національної педагогіки. 22 видатних українських педагоги: Підручник/ А.М.Бойко, В.Д. Бардінова та ін. – К.: ВД “Професіонал”, 2004. – 576с. 4. А.А.Сбруєва, М.Ю.Рисіна Історія педагогіки у схемах, картах, діаграмах: Навч. посібник. – Суми: СумДПУ, 2000. – 208с. 5. Блах В.С. Видатні діячі української педагогіки другої половини ХІХ – першої половини ХХ ст.: Навч.-метод. посібник для студентів. – Херсон: Вид-во ХДУ, 2005. – 56с. Питання для самоконтролю і самопідготовки 1. Назвати відомих діячів шкільництва, освіти в роки зародження української державності. 2. Які друкувалися посібники, підручники, книги і журнали в роки зародження української державності? 3. Як ви оцінюєте ліквідацію радянською владою різних типів навчальних закладів (гімназій, реальних училищ, ліцеїв та ін.) і заміну їх єдиною загальноосвітньою школою. 4. Дати об’єктивну оцінку “керівній і спрямовуючій ролі ВКП(б)” у галузі розвитку школи і педагогіки. 5. Якою була система народної освіти України у 20-ті роки? 6. Розкрийте сутність ідеї рідномовного виховання І.Огієнка. 7. Гуманістичні засади виховання дітей С.Русової. 8. Характеристика виховного ідеалу Г.Ващенка, порівняйте його із сучасним трактуванням.
Завдання 1. Складіть конспект праць К.Д.Ушинського: - “Про народність у громадському вихованні”, - “Праця в її психічному та виховному значенні”, - “Рідне слово”. Завдання 2. Опрацювати тему “Розвиток сім’ї та етнопедагогіки українського народу з найдавніших часів до наших днів”. Скласти конспект. Під час підготовки керуватися наступними питаннями: 1.Сім’я, її походження, типи, структура, особливості та історичне значення. 2.Сутність і особливості народної педагогіки. 3.Основні етапи становлення та розвитку української етнопедагогіки. 4.Основні складові частини (розділи) народної педагогіки. 5.Принципи і методи народної педагогіки. 6.Роль етнопедагогіки в розвитку навчально-виховного процесу і педагогічної думки. Додаткова література: Кузь В.Г., Руденко Ю.Д., Сергійчук З.О., Стельмахович М.Г. Основи національного виховання. Концептуальна положення (Частина І) – К., 1993. – 152с. (ксерокопія в кабінеті педагогіки). Завдання 3. Опрацювати тему “Школа і педагогіка Київської Русі”. Скласти конспект. Під час підготовки керуватися такими питаннями: 1. Традиційні засади виховання дітей в Київській Русі. 2. Соціальні умови становлення писемності та виникнення перших шкіл у Київській Русі. 3. Зміст та організація навчання у Київській Русі. 4. “Повчання дітям” Володимира Мономаха як один із перших педагогічних пам’ятників Київської Русі. Завдання 4. Опрацювати теми: 1. Ідея народності та природовідповідності виховання Г.С.Сковороди. 2. Педагогічна діяльність М.Ломоносова. 3. Освітньо-педагогічна діяльність М.Пирогова. 4. Теорія і практика вільного виховання Л.Толстого. 7. Освітньо-педагогічні ідеї І.Франка. Опрацьований матеріал представити у вигляді схем, таблиць, опорних конспектів (за вибором). Скласти по 5 тестових питань для самоконтролю до кожної теми. Завдання 5. Опрацювати тему “Реформи системи освіти в Росії ХVІІІ – ХІХ ст.”. Скласти конспект. Під час підготовки керуватися такими питаннями: 1. Освіта в Росії початку ХУІІІ ст. 2. Шкільна справа за Петра І. 3. Освіта і шкільництво після Петра І. 4. Розвиток освіти та становлення шкільної системи в Росії ХІХ ст.
Підсумкова тека до змістового модулю ІІ Читайте також:
|
||||||||
|