Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методи фінансової науки

 

1. І н д у к ц і я – проведення досліджень шляхом вивчення окремих фактів аналізу статистичних даних, даних опитувань, спостережень та на основі яких вчений–фінансист робить певні висновки щодо наявності закономірностей і залежностей між фінансовими явищами та процесами, а також їх впливу на економічне життя.

2. Д е д у к ц і ї – коли спочатку висувається певна гіпотеза, яка народжується на основі спостережень або логічних висновків. а потім здійснюється її перевірка на фактичному матеріалі.

3. А б с т р а г у в а н н я – навмисне спрощення ситуації шляхом виключення із досліджень нетипових явищ або другорядних фактів.

Фінансова наука входить до складу соціально–економічних наук. Вона вивчає коло фінансових явищ, що пов’язані з перерозподілом ВВП за допомогою фінансів.

Фінансові процеси та явища можна досліджувати на різних рівнях:

1) на рівні національної економіки макрорівні, досліджуються показники загальної величини фінансових ресурсів, їхня динаміка, взаємозв’язок з ВВП, структура тощо.

2) на рівні підприємницьких структур або окремого громадянина макрорівень – вивчає процесі створення и використання фондів фінансові ресурси на рівні господарюючого суб’єкта або окремого громадянина, об’єктом дослідження є загальна сума валових доходив и витрат. прибутку, грошова вартість основних та обігових коштів.

Соціальна–економічна сутність фінансів – перерозподіл ВВП повинно забезпечити захист соціально-незабеспечених верств населення.

 

Питання для самоконтролю:

1. Коли виникла фінансова наука? Які існували передумови для виник- нення фінансів?

2. Що становить предмет i мету фінансової науки?

3. У чому полягае сутність фінансових відносин? Між якими суб’єктами вони виникають?

4. Що виступає об’єктом фінансових відносин?

5. Яю методи використовує наука про фінанси?

6. Розкрийте сутність фінансів як економічнох категорії?

7. У чому полягає сутність фінансів як економічної категорії? Як про- являються фінанси як економічна категорія?

8. Дайте визначення централізованих i децентралізованих фінансів?

9. Що виступає матеріальним носієм фінансових відносин?

10. Як класифікуються фінансові ресурси? Які ознаки їм притаманні?

11. Які характерні ознаки фінансів?

12. Розкрийте cyтність і механізм дії розподільчої функії фінансів.

13. У чому полягае зміст контрольної функції фінансів

14. Які органи реалізуютъ контрольну функцію на практиці? Що висту- пає інформаційною основою фінансового контролю?

15. Розкрийте суспільне призначения фінансів.

16. Які елементи є складають понятійний апарат фінансової науки?

17. Розкрийте сутність фінансової категорії. Які фінансові категорії Ви знаете?

18. Дайте характеристику структурних компонентів системи фінансових категорій.

19. Розкрийте сутність взаємозв’язку фінансів з іншими категоріями в процесі розподілу і перерозподілу ВВП.

 




Переглядів: 1301

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Предмет і завдання фінансової науки. | Тема № 2. ГЕНЕЗИС І ЕВОЛЮЦІЯ ФІНАНСІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.