Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вимоги до ділянки ДНЗ

1. Достатня площа.

2. Трав'яне покриття.

3. Кільцева доріжка (1-1,5 м).

4. Обсаджена нешкідливими кущами.

5. Тіневий навіс (павільйон).

6. Майданчик для рухливих ігор (посипаний піском).

7. Ящик з піском (закривається на ніч).

8. Споруди для творчих ігор: машини, ракета, літак, будинок, човен.

9. Спортивне обладнання: гірка, драбинка, колода. бум, гойдалки, щити.

10. Столики, лави, пеньочки.

Зміст прогулянки

1. Молодша, середня групи:

- спостереження (короткочасні) в природі, за працею няні, двірника;

- індивідуальна робота з різних розділів програми (називаються імена дітей і мета);

- рухливі ігри різної рухливості на різні рухи;

- ігри з будівельним матеріалом, сюжетними іграшками, на спорудах, в піску;

- трудові доручення (полити квіти, прибрати майданчик).

2. Старша група:

- спостереження (більш тривалі, повторні) за явищами природи, суспільного життя;

- трудова діяльність (доручення, колективна праця);

- дидактичні ігри (знайомі);

- рухливі ігри великої й середньої рухливості; спортивні ігри;

- індивідуальна робота з різних розділів;

- створення умов для сюжетно-рольових ігор.

Слід чергувати організовані види діяльності із самостійними, колективні – з індивідуальними, рухливі – зі спокійними.

Вечірня прогулянка – коротша за денну. Дітей заохочують до спокійних, улюблених ігор, обмежуючи дещо рухову активність.

Цільова прогулянка – прогулянка за межі ДНЗ з метою показати дітям об'єкт чи явище, яких неможливо побачити на території ДНЗ (до парку, лісу, водойми, на луг, по вулиці).

Зміст: спостереження; рухлива гра; робота з розвитку мовлення (повторення вірша, чистомовки); дидактичні ігри в природному середовищі ("З якого дерева листок?"); збір природного матеріалу.

Обов'язково: перевірити, як діти взуті, одягнені; взяти воду, аптечку; перевірити дорогу і місце прогулянки; ідуть дві особи.

Організація роботи в ІІ половину дня

1. Підйом.

2. Загартовуючі процедури: повітряні ванни у поєднанні з фізичними вправами (або гімнастика пробудження).

3. Полуденок.

4. Ігри: дидактичні, малорухливі, будівельно-конструктивні, драматизації.

5. Колективна праця (художня, господарсько-побутова, праця в кутку природи): 1 раз на тиждень.

6. Розваги (1 раз на тиждень): фізкультурні, музичні, видовища, вечори казок, вечори ігор, забав, атракціонів.

7. Самостійна художня діяльність (один раз на тиждень): зображувальна, художньо-мовленнєва, музична, драматична).

8. Індивідуальна робота.

9. Робота з батьками (бесіди, консультації).

10. Вечірня прогулянка.

 




Переглядів: 1158

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Організація сну і харчування в ДНЗ | Тема: Ігрові прийоми організації режимних процесів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.