Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема: Ігрові прийоми організації режимних процесів

Література: Організація режимних процесів у ДНЗ (Упор. І. Ф. Кірсанова. – Х., 2010. – с. 17-21).

 

У першу половину дня в роботі з дітьми молодшого дошкільного віку широко використовуються ігрові прийоми. Спілкуючись, вихователь не тільки привертає увагу дітей, але й виховує культуру поведінки, формує гігієнічні навички.

• Сьогодні до нас завітав у гості Ведмедик. «Здрастуй, Михайлику!

Михайлику, коли хто-небудь приходить, діти завжди вітаються. Ведмедик також учитиметься говорити всім «Здрастуйте ». А ми допоможемо йому.

«Здрастуй, Олю! Здрастуйте, Світлано Іванівно!»

• Лялька Марійка сьогодні дуже гарна. Ви помітили? Що її прикрашає? Чиста сукня, гарний бантик, нарядний фартушок. А ще у Марійки чисті ручки та обличчя.

• Ведмедик приніс цікаві картинки. Хто скаже, що це? Давайте їх розглянемо. Мило, рушник, зубна щітка. Для чого потрібні ці предмети? Ведмедик не знає. А ви, діти, знаєте?

• Лялька Марійка запросила Зайченя в гості, але воно не знає, як поводитися в гостях.

Слід створити умови для самостійної діяльності дітей.

На столах до приходу дітей розкласти:

1) різноманітні конструктори: «Лего», «Фантазія», «Механік», будівельні набори;

2) розрізні картинки з 6-8 частин (площинні та на кубиках);

3) мотрійки, піраміди, вкладки, дрібну і крупну мозаїку;

4) настільно-друковані ігри: «Зоологічне лото», «Квіти», «Добери і назви», «Склади з фігур», «Склади з паличок», «Добери пару», «Казки», «Знайди такий самий», «Зберемо урожай»;

5) книжки розповідей у картинках.

Для залучення дітей до гри використовуються проблемні ситуації: наш Ведмедик поранив лапу; у Ведмедика розболілося горло; знайдемо друга Ведмедикові; Ведмедик зголоднів; заспокоїмо і зігріємо Ведмедика; допоможемо Ведмедикові знайти маму.

Казка суттєво допоможе роботі щодо формування навичок культури поведінки. Казка «Три ведмеді» по-новому — про те, як Маша навчала Ведмежа правил поведінки. «Заблукала Машенька у лісі. Бачить: будинок стоїть, а в ньому мешкають ведмеді. Щойно ввійшла Маша в будинок, Михайло Іванович побачив її та заревів: «А-а, давно на тебе чекаємо, допоможи навчити Михайлика правил поведінки за столом». Михайлик облизує за столом лапи, Маша навчає його, як користуватися серветкою, що потрібно говорити після їжі.

Спілкуючись із дітьми старшого віку, вихователь проводить індивідуальні бесіди:

• «Що означають ваші імена? Як вас називатимуть, коли ви подорослішаєте?»;

• «Чому людей слід вітати під час зустрічі? Що означає слово "здрастуйте"?»;

• «Як стати гарним»;

• «Мій одяг, мій костюм»;

• «Моя кімната, мої іграшки».

Для закріплення норм поведінки можна провести гру «Хто знає більше вітань». Формуванню культури поведінки, навичок доброзичливих взаємин з однолітками і дорослими сприятимуть:

• читання розповідей Валентини Осєєвої: «Троє синів», «Чарівне слово»;

• розглядання картин, слайдів із серії «Виховання культури поведінки»;

• обігравання проблемних ситуацій;

• скарбничка добрих справ і вчинків;

• обговорення прислів’їв;

• загадування загадок, читання віршів.

Для підтримання гарного настрою у дітей, створення позитивного ставлення до того, що відбувається у групі, проводяться ігри:

• «Поговоримо по телефону».

• «Хто більше знає ввічливих (добрих, ласкавих) слів».

• «Чарівне слово».

• «Хто краще знає правила поведінки на вулиці та в громадських місцях».

Для закріплення навичок у старшому дошкільному віці проводяться конкурси:

• чистьох;

• Мийдодіра;

• між хлопчиками і дівчатками.

Перед сніданком перевіряється послідовність дій під час умивання.

Використовуються вірші, потішки, образне слово: «Долоньки одна об одну труться, одна одну обіймають, правою миємо ліву долоньку, лівою — праву».

Проводяться змагання: «Найчистіші руки», «Найохайніша дитина». Особлива увага приділяється прийомам самоконтролю і самооцінки діяльності дітей.

Обов’язково слід ознайомити дітей із меню.

• Ведмедик хоче знати, що сьогодні на сніданок.

• Лялька Катруся розповідає про те, як кашка допомогла їй вирости.

• Ведмедик розглядає столи і дивується, як красиво вони сервіровані.

Організувати конкурс на найчистішу тарілку, найакуратніший стіл.

 




Переглядів: 1234

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вимоги до ділянки ДНЗ | Тема: Значення і завдання розумового виховання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.