Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема: Мультисенсорна технологія розвитку етичних уявлень дітей

План

1. Поняття мультисенсорної технології.

2. Характеристика методів мультисенсорної технології.

Етичні уявлення— це узагальнені чуттєво-наочні образи належних зразків поведінки, які мають нормативно-оцінний зміст.

Образну подачу інформації забезпечує художня література. Добираючи художні твориз метою розвитку етичних уявлень дошкільнят, варто дотримуватися таких вимог:відповідність твору меті заняття, наявність позитивного головного персонажа (або його виправлення під кінець твору) та персонажа-антипода, доступність змісту, динамічність сюжету.

Мультисенсорна психолого-педагогічна технологія— система змісту, засобів і методів, що ґрунтуються на використанні мультисенсорного підходу в розв’язанні завдань розвитку етичних уявлень дітей.

Мультисенсорний підхід— система впливів на дитину, що забезпечує активізацію різних органів чуття і способів сприймання інформації, комбінує зорові, слухові й тактильні елементи в ході сприймання.

Переваги мультисенсорного підходу

§ Дозволяє активізувати всіх дітей, незалежно від їхнього типу сприймання навколишньої дійсності: візуалів, аудіалів, кінестетиків.

§ Допомагає довго утримувати увагу дітей, підсилювати їхній інтерес завдяки використанню методів, орієнтованих на різні канали сприймання, а отже, покращувати сприймання і засвоєння ними інформації.

§ Забезпечує створення у свідомості дитини яскравого цілісного образу, оскільки задіюються різні канали сприймання, а зміст образу охоплює різні зв’язки і стосунки.

§ Сприяє розвитку в дітей цілісного сприймання і формуванню цілісної картини світу.

Умови реалізації

Максимальна реалізація мультисенсорного підходу потребує створення відповідного розвивального середовища:обладнання сенсорної кімнати (дзеркальна куля, лампи кольорів спектру; різнокольорові вогники; аудіозаписи звуків природи; різні тканини), організація “педагогічної пісочниці”, а також використання сучасних інформаційних технологій та сукупності специфічних методів і прийомів.




Переглядів: 948

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Література | Розвиток етичних уявлень старших дошкільнят

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.