МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема: Мультисенсорна технологія розвитку етичних уявлень дітейПлан 1. Поняття мультисенсорної технології. 2. Характеристика методів мультисенсорної технології. Етичні уявлення— це узагальнені чуттєво-наочні образи належних зразків поведінки, які мають нормативно-оцінний зміст. Образну подачу інформації забезпечує художня література. Добираючи художні твориз метою розвитку етичних уявлень дошкільнят, варто дотримуватися таких вимог:відповідність твору меті заняття, наявність позитивного головного персонажа (або його виправлення під кінець твору) та персонажа-антипода, доступність змісту, динамічність сюжету. Мультисенсорна психолого-педагогічна технологія— система змісту, засобів і методів, що ґрунтуються на використанні мультисенсорного підходу в розв’язанні завдань розвитку етичних уявлень дітей. Мультисенсорний підхід— система впливів на дитину, що забезпечує активізацію різних органів чуття і способів сприймання інформації, комбінує зорові, слухові й тактильні елементи в ході сприймання. Переваги мультисенсорного підходу § Дозволяє активізувати всіх дітей, незалежно від їхнього типу сприймання навколишньої дійсності: візуалів, аудіалів, кінестетиків. § Допомагає довго утримувати увагу дітей, підсилювати їхній інтерес завдяки використанню методів, орієнтованих на різні канали сприймання, а отже, покращувати сприймання і засвоєння ними інформації. § Забезпечує створення у свідомості дитини яскравого цілісного образу, оскільки задіюються різні канали сприймання, а зміст образу охоплює різні зв’язки і стосунки. § Сприяє розвитку в дітей цілісного сприймання і формуванню цілісної картини світу. Умови реалізації Максимальна реалізація мультисенсорного підходу потребує створення відповідного розвивального середовища:обладнання сенсорної кімнати (дзеркальна куля, лампи кольорів спектру; різнокольорові вогники; аудіозаписи звуків природи; різні тканини), організація “педагогічної пісочниці”, а також використання сучасних інформаційних технологій та сукупності специфічних методів і прийомів.
|
||||||||
|