Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методика виховання дисциплінованості і культури поведінки

До дітей дошкільного віку ставиться ряд вимог, які є моральними нормами для них. Діти оволодівають цими нормами, засвоюючи правила поведінки:

а) поведінка в громадських місцях (не заважати іншим, звільняти місце старшим, голосно не розмовляти);

б) ставлення до речей, праці, природи (бути охайним, тримати речі в порядку, берегти природу, виконувати трудові обов'язки);

в) ставлення до своїх обов'язків (вчасно збиратися до дитячого садка, культурно вести себе за столом, бути стриманим);

г) ставлення до дорослих і ровесників (ввічливо звертатися з проханням, подякувати, вибачитися, попрощатися);

д) повага до народного етикету (починати день доброю справою, відвідати хворого, допомогти комусь).

Правило – сформована чітка норма поведінки, доступна для розуміння, у формі поради, а не категоричної заборони.

Правило засвоюють поступово:

1. Педагог роз'яснює правило, його моральний зміст, навчає його виконанню, нагадує, попереджає можливі порушення.

2. Організовує досвід дітей, вправляє у виконанні правила.

3. Контролює виконання правил, супроводжуючи контроль оцінкою (схвалює).

4. Заохочує дитину до позитивних вчинків.

У молодшому віці привчають до активної слухняності – вміння слухати дорослого, виконувати його завдання, поради, вказівки.

У старшому віці – відповідальна поведінка – самостійне встановлення і виконання вимог, норм поведінки і діяльності.

Методи виховання відповідальної поведінки:

1. Приклад вихователя і батьків (культурні, ввічливі, тактовні).

2. Роз'яснення: коротке, чітке (що робити, як і чому).

3. Переконання (за допомогою аргументів).

4. Вправляння у виконанні правил поведінки. В молодших групах: повторення, тренування, гра. В старших: доручення (кудись піти, щось попросити).

5. Контроль і оцінка вихователя:

а) заохочення;

б) схвалення;

в) засудження.

6. Художнє слово ("Два цапки", "Чарівне слово").

7. Жартівлива форма роз'яснення правил поведінки ("правила навпаки").

8. Ефект власного задоволення від самостійно виконаного обов'язку.




Переглядів: 5215

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Виховання дисциплінованості і культури поведінки дітей дошкільного віку | Причини порушення дисципліни

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.