МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Методика виховання дисциплінованості і культури поведінкиДо дітей дошкільного віку ставиться ряд вимог, які є моральними нормами для них. Діти оволодівають цими нормами, засвоюючи правила поведінки: а) поведінка в громадських місцях (не заважати іншим, звільняти місце старшим, голосно не розмовляти); б) ставлення до речей, праці, природи (бути охайним, тримати речі в порядку, берегти природу, виконувати трудові обов'язки); в) ставлення до своїх обов'язків (вчасно збиратися до дитячого садка, культурно вести себе за столом, бути стриманим); г) ставлення до дорослих і ровесників (ввічливо звертатися з проханням, подякувати, вибачитися, попрощатися); д) повага до народного етикету (починати день доброю справою, відвідати хворого, допомогти комусь). Правило – сформована чітка норма поведінки, доступна для розуміння, у формі поради, а не категоричної заборони. Правило засвоюють поступово: 1. Педагог роз'яснює правило, його моральний зміст, навчає його виконанню, нагадує, попереджає можливі порушення. 2. Організовує досвід дітей, вправляє у виконанні правила. 3. Контролює виконання правил, супроводжуючи контроль оцінкою (схвалює). 4. Заохочує дитину до позитивних вчинків. У молодшому віці привчають до активної слухняності – вміння слухати дорослого, виконувати його завдання, поради, вказівки. У старшому віці – відповідальна поведінка – самостійне встановлення і виконання вимог, норм поведінки і діяльності. Методи виховання відповідальної поведінки: 1. Приклад вихователя і батьків (культурні, ввічливі, тактовні). 2. Роз'яснення: коротке, чітке (що робити, як і чому). 3. Переконання (за допомогою аргументів). 4. Вправляння у виконанні правил поведінки. В молодших групах: повторення, тренування, гра. В старших: доручення (кудись піти, щось попросити). 5. Контроль і оцінка вихователя: а) заохочення; б) схвалення; в) засудження. 6. Художнє слово ("Два цапки", "Чарівне слово"). 7. Жартівлива форма роз'яснення правил поведінки ("правила навпаки"). 8. Ефект власного задоволення від самостійно виконаного обов'язку.
|
||||||||
|